تاکید بر حضور پرشور مردم پلدختر در راه‌پیمایی روز قدس

امام جمعه پل‌دختر گفت: حضور پرشور مردم ولایت‌مدار این شهر در راه‌پیمایی‌روز جهانی قدس موجی از وحشت به دل دشمنان در راس استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی می‌اندازد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی راه‌پیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان بر اهمیت این روز تاکید و اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی مسجدالاقصی و در راستای دفاع همیشگی ملت ایران از مظلومیت مردم فلسطین، روز قدس نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: متولیان باید نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های ویژه روز قدس را با نگاه قوی‌تری دنبال و تدوین کنند، زیرا جایگاه این روز کمتراز ۲۲ بهمن نیست.

امام جمعه پل‌دختر گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی خود را بیش از گذشته ناتوان می‌بیند، از این رو فشارهای بیشتری به مردم فلسطین اعمال داشته، کمااینکه این روزها شاهد شهادت بسیاری از فلسطینی‌ها هستیم.

وی افزود: اتفاقاتی که طی روزهای اخیر در فلسطین بر اثر جنایت‌های صهیونیست‌ها رخ می‌دهد، بیش‌تر از گذشته دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

موسوی به شعار محوری روز قدس امسال تحت عنوان " القدس هی المحور " اشاره و تصریح کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی باید در راستای اطلاع رسانی و تاثیرگذاری بیشتر جهت حضور پرشور و با شکوه مردم این شعار را با راه اندازی هشتک "القدی هی المحور" برجسته کنند.

وی بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رسانه‌ها برای افزایش شکوه قدس تاکید کرد و گفت: ضمن تقدیر از فعالیت‌های اصحاب رسانه شهرستان پل‌دختر در پوشش برنامه‌های مذهبی و مناسبت‌ها به ویژه شب‌های قدر، درخواست می شود اطلاع رسانی را از هم اکنون انجام و به شب جمعه موکول نکنند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: با توجه به اهمیت روز قدس نسبت به گذشته همه‌ متولیان و مردم باید برای نمایش انزجار درونی خود از صهیونیست‌ها تمام تلاش را به کار گیرند.

وی افزود: مراسم روز قدس با رعایت دستورالعمل‌های کامل بهداشتی و استفاده‌ از ماسک برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به مسیرهای راه‌پیمایی روز قدس، افزود : راه‌پیمایی روز قدس ساعت 11:30  روز جمعه نهم اردیبهشت ماه جاری از میدان شهید بهشتی آغاز و پس از پیمودن خیابان‌های هفتم تیر، امام خمینی (ره) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مسجد امیرالمومنین(ع) محل برگزاری نماز جمعه پل‌دختر ختم می‌شود.

امام جمعه پل‌دختر گفت: هم‌چنین نماز عید سعید فطر با حضور خیل عظیم مردم مومن ساعت 7:30 روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه جاری در بوستان ولایت شهر پل‌دختر جنب کتابخانه عمومی علامه جزایری شهر پل‌دختر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه