پویش تحریم جشنواره صهیونیستی در مصر

جنبش تحریم رژیم موقت صهیونیستی در مصر (بی دی اس) طی فراخوانی خواستار تحریم جشنواره صهیونیستی در شمال شرقی این کشور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، جنبش تحریم رژیم صهیونیستی در مصر (بی دی اس) با اشاره به برگزاری جشنواره صهیونیستی در دوره زمانی بین ۱۸ تا ۲۲ می (۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد) در شهر نویبع در سیناء واقع در شمال شرقی مصر، خواستار تحریم این جشنواره شد.

جنبش مذکور خواستار «طوفان توئیتری» به منظور اعمال فشار بر افرادی شد که با همدستی رژیم اشغالگر به دنبال برگزاری چنین جشنواره‌ای هستند. این جنبش همچنین بر اعمال فشار بر وزارت گردشگری مصر، اتحادیه کارگران گردشگری و هتل‌ها جهت خودداری از میزبانی صهیونیست‌ها در سرزمین مصر تأکید کرده است.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، این جنبش اعلام کرد که از تمامی مصری‌های شریف می‌خواهیم که در این پویش ما را همراهی کنند تا سیناء را از لوث جشنواره‌های صهیونیستی پاک کرده و هتل‌ها نیز دیگر میزبان این جشنواره‌ها نباشند.

جنبش مذکور افزود: آنهایی که گمان می‌کنند ما از مقاومت با سلاح تحریم در برابر دشمن صهیونیستی خسته می‌شویم، در اشتباه هستند زیرا حملات ما ادامه دارد و تا رهایی سیناء از جشنواره‌های صهیونیستی، این حملات متوقف نخواهد شد و از طریق آگاهی سازی، تحریم هتل‌ها و اماکنی که با صهیونیست‌ها همکاری داشته‌اند، ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ص

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه