«دزد و پلیس» و «افسانه جومونگ» از شبکه تماشا پخش می‌شوند/ تغییرات جدید در جدول پخش شبکه تماشا

همزمان با تغییرات جدید در کنداکتور شبکه تماشا، سریال‌های «دزد و پلیس» و «افسامه جومونگ» در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مجموعه تلویزیونی دزد و پلیس به کارگردانی آقاخانی و تهیه کنندگی محسن چگینی از روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از این شبکه  پخش می‌شود.

بهنام تشکر، هومن برق نورد، شقایق دهقان، مرجانه گلچین، حمید لولایی و بیژن بنفشه از جمله نقش آفرینان این سریال طنز هستند. سریال «دزد و پلیس» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه تماشا پخش شده و در ساعات ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۴ روز بعد تکرار آن به روی آنتن می‌رود. همچنین کنداکتور شبکه تماشا در آخرین ماه بهار دچار تغییرات شده است و از روز گذشته سریال «افسامه جومونگ» جایگزین «تماشاگر» در باکس ثابت سریال‌های شرقی (ساعت ۱۹) شده است.

از پنجشنبه ، ۵خرداد ماه سریال «دفتر حقوقی» جایگزین سریال «هانا» در باکس سریال‌های اکشن (ساعت۲۲) می‌شود.

داستان سریال در مورد دادستانی به نام مایکل مک دیر و خانواده اش است .آنها پس از گذراندن ده سال سخت که تحت حمایت طرح محافظت از شاهدان بوده‌اند، اکنون از این طرح رها شده‌اند و می‌خواهند برای آینده ای بهتر زندگی کنند. بی خبر از اینکه گذشته خطرناک آنها هنوز در کمین نشسته و مشکلات جدیدی در گوشه و کنار آنها را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه