قزلی: موضوع کتابخوانی را از سبد روزانه خود خارج نکنید!

نویسنده کتاب «همپایه مسافر اردیبهشت» خطاب به مردم گفت: موضوع کتابخوانی را از سبد زمانی خود خارج نکنید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران ‌توانا، آیین رونمایی از کتاب «همپایه مسافر اردیبهشت» با حضور مهدی قزلی نویسنده کتاب در سرای اهل قلم برگزار شد.

قزلی در این برنامه گفت:دریافت مردم به معنای دریافت عموم از ماجرا و مطالب، دریافت بسیار سطح بالایی است و واقعیت این است تا ماجرا روایت نشود گویا وجود ندارد برای مثال از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه تنها یک گل یادمان است و از دیگر اتفاقات روایت نشده خبر نداریم، همچنین همانطور که تلویزیون یک رسانه است، کتاب هم یک رسانه ای است که برای مخاطب ‌نوشته می‌شود.

مخاطب این کتاب همه مردم بخصوص نمایندگان مجلس و وزرا و مسئولان هستند و در پاسخ به اینکه ماجرای نفر سوم در کتاب چیست؟ گفت: نفر سوم دوست و رفیق من است که آن موقع ارتباط بیشتری با دفتر نشر داشته و بخشی از اطلاعات مربوط به کتاب را از نفر سوم گرفتم.

نویسنده کتاب «همپایه مسافر اردیبهشت» تصریح کرد: نویسندگان اگر می‌خواهند در مسیر درستی قرار بگیرند باید درک خوبی از نیازها و مسئله مردم پیدا کنند، همچنین بهترین راه‌حل برای نویسندگان جوان؛ خواندن، خواندن، خواندن و یکبار نوشتن است.

قزلی خطاب به عموم مردم گفت: وقت مشخص برای کتابخانی در زندگی قرار بدهید و موضوع کتابخوانی را از سبد زمانی خود خارج نکنید، همچنین موضوع جهاد تببین در حرفه من، روایت است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه