۳۰۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌درآمد گلستانی توزیع شد

دبیر قرارگاه خدمت رسانی امیرالمومنین (ع) گلستان گفت: در راستای کمک به دولت مردمی سیزدهم و بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر ۳ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد جامعه توزیع شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گرگان، علی رسولی در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و تبیین آن در بین اقشار مردم از یک سو و کمک به دولت مردمی رئیسی از سوی دیگر، این قرارگاه بر آن شد طبق منویات مقام معظم رهبری کمک‌های خود به اقشار کم‌درآمد را ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در همین راستا و در سالروز بزرگداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر تعداد 3 هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه گلستانی توزیع شد.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه و تکریم کامل اقشار کم‌درآمد از اصول اساسی این قرارگاه بوده و در این راستا هیچ عکس و فیلمی در زمان توزیع بسته‌های معیشتی گرفته نشده است.

وی ادامه داد: هر یک از بسته‌های معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان بوده و در مجموع بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ تومان تومان در این راستا هزینه شده است.

رسولی گفت: این بسته‌های معیشتی توسط ۱۲۰ گروه جهادی در سطح استان در حاشیه شهرها و محلات  آسیب‌پذیر توزیع شده است.

وی با اشاره به فعالیت های این قرارگاه بیان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان توزیع شد.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی امیرالمومنین (ع) ابراز کرد: تاکنون ۲۰ زوج نیازمند که در تهیه جهیزیه مشکل داشته و هنوز زندگی مشترک خود را تشکیل ندادند در این قرارگاه ثبت‌نام کردند و تلاش داریم ظرف مدت یک ماه آینده بیش از ۵۰ سری جهیزیه آماده و در اختیار زوج‌های نیازمند قرار دهیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه