کشف و ضبط بیش از ۳ تن برنج قاچاق به ارزش۹میلیارد ریال در اشنویه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از توقیف کامیون حامل بیش از 3 تن برنج به صورت قاچاق با ارزش بیش از 9 میلیارد ریال با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان اشنویه خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ارومیه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر ورود محوله قاچاق به شهرستان "اشنویه" توسط یک دستگاه کامیون، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس در نهایت کامیون مورد نظر با هوشیاری و عملیات ضربتی پلیس شهرستان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در بازرسی از کامیون متوقف شده تعداد سه تن و ۶۰۰ کیلو گرم برنج به صورت قاچاق کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقریبی برنج کشف شده بیش از ۹ میلیارد برآورد شده است.

جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر و  پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه