ایتالیا یا لیتوانی مقصد فرنگی‌کاران جوان

تیم کشتی فرنگی جوانان خردادماه به تورنمنت ایتالیا یا لیتوانی اعزام می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، عنوان کرد: از سال گذشته و پس از مسابقات قهرمانی کشور جوانان، سعی کرده‌ایم اردوهای تیم را به صورت مستمر برگزار کنیم تا به یک ترکیب خوب برای مسابقات جهانی برسیم. در این راستا پنجمین مرحله اردوی ما از 28 اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید هادی آغاز شده است.

باوفا با بیان اینکه مهم‌ترین مسابقه پیش رو برای تیم ملی جوانان، مسابقات قهرمانی جهان است، اظهار داشت: تمام هدف و فکر ما روی رقابت‌های قهرمانی جهان متمرکز شده و مسابقات و تورنمنت‌هایی هم که شرکت کرده‌ایم یک میدان تدارکاتی برای روند رو به رشد تیم جوانان برای حضور در مسابقات جهانی بوده است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی تیم جوانان، خاطر نشان کرد: تا امروز در مسیر برنامه آماده سازی که در نظر گرفته شده، در جام تختی، جام شاهد و  تورنمنت بلغارستان شرکت کرده‌ایم و در خرداد‌ماه هم تیم ملی جوانان به یکی از تورنمنت‌های لیتوانی یا ایتالیا اعزام خواهد شد تا به یک ترکیب خوب برای شرکت در مسابقات جهانی برسیم.

وی با بیان اینکه تیم همچنان با ایده‌آل کادرفنی فاصله دارد، تاکید کرد: آمادگی ملی پوشان نسبت به شروع اردوها، خیلی بهتر شده است اما هنوز با فاکتورهایی که کادر فنی در نظر گرفته، تیم فاصله دارد و باید تا پیش از مسابقات جهانی به ایده‌آل هایی که مدنظرمان هست، برسیم.

باوفا با اشاره به دغدغه‌هایی پیش روی تیم جوانان، در پایان تصریح کرد: تیم ملی جوانان نسبت به تیم سال گذشته ریزش داشته و برخی از ملی پوشان از تیم جدا شده اند و همچنین از تیم نوجوانان ورودی نداشته ایم که نکته خیلی مهمی است، با وجود این مسائل تیم رفته رفته شکل گرفته و سعی ما این است که بتوانیم یک تیم خوب را روانه مسابقات جهانی کنیم تا نتیجه دلخواهمان را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه