پاسخ به نقدها و سوالات مردم، مصداق جهاد تبیین است

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان با بیان اینکه باید همگی در عرصه جهاد تبیین با تمام توان خود وارد شویم، گفت: در حال حاضر مصداق جهاد تبیین، ارتباط‌گیری با مردم و پاسخ به سوالات و نقدهای آن‌ها است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرکرد، آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای جامعه روحانیت چهامحال و بختیاری اظهار کرد: همه ما باید در قبال جامعه خود احساس وظیفه کرده و در خصوص مسائل مهمی که برای مردم جای سوال است، روشنگری عاقلانه و منطقی داشته باشیم.

وی گفت: ما هر جایی توانستیم با مردم جامعه صحبت‌ کنیم، دلیل بیاوریم و محترمانه و صبورانه پاسخ سوالات مردم را دهیم به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم.

پاسخ به نقدهای مردم مصداق جهاد تبیین است

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مصداق جهاد تبیین، ارتباط‌گیری با مردم جامعه و پاسخ به سوالات و نقدهای آن‌ها است.

اسلامیان با بیان اینکه ائمه اطهار از تک تک ثانیه‌های زندگی خود در راستای ترویج‌ و تبیین دین در جامعه استفاده کردند، عنوان کرد: باید همگی در عرصه جهاد تبیین با تمام توان خود وارد شویم و از لحظه به لحظه عمر خود در این موضوع مهم استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید به میزهای ریاست و مسؤولیت دل‌ بست و برای آن‌ها تلاش کرد بلکه باید همه تلاش ما روی مسئله جهاد تبیین و ارتباط‌گیری بیش‌از پیش با مردم متمرکز شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/س

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه