احداث «دامپروری سیرک» به نفع مردم است/ استفاده از به‌روزترین امکانات در ساخت مجتمع

رئیس بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری در خصوص احداث مجتمع دامپروری سیرک گفت: قرار است مدرن‌ترین گاوداری در این منطقه با به‌روزترین امکانات دایر شود که وجود آن‌ها تمام نگرانی‌های زیست‌محیطی را رفع می‌کند.

سیدقدیر مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در شهرکرد گفت: ایجاد ظرفیت برای خدمت به مردم استان از وظایف بنیاد مستضعفان است که با توجه به ظرفیت‌های موجود ایجاد مجتمع‌های دامپروری بزرگترین خدمت به جوانان این استان است.

رئیس بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری افزود: جانمایی مجتمع دامپروری سیرک در نزدیکی محل سکونت مردم نگرانی‌های زیست محیطی و بهداشتی برای اهالی منطقه ایجاد کرده است که مخالف ساخت آن هستند.

سلامت مردم اولویت ماست

وی ادامه داد: این خدمت برای مردم و به نفع مردم است پس قطعا بدون رضایت آنان به سرانجام نخواهد رسید و اکنون در مرحله مذاکره با مردم هستیم و این افراد باید بدانند اگر این مجتمع سلامت آنان را به خطر بیندازد قطعا مانع احداث آن خواهیم شد.

رئیس بنیاد مستضعفان استان اظهار داشت: قرار است مدرن‌ترین گاوداری در این منطقه دایر شود که با دستگاه‌هایی که دارد همه نگرانی‌ها و خطرات احتمالی را رفع می‌کند.

وی افزود: طرح‌های اشتغالزایی در استان توسط هلدینگ‌ها انجام می‌شود که در توسعه ظرفیت‌های موجود امکان‌سنجی شده است و اگر مسئولان استانی برای در اختیار گذاشتن این ظرفیت‌ها و رفع موانع کمک کنند سنگ‌های بزرگی از مسیر اشتغالزایی جوانان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/68036   

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه