برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در آذربایجان‌غربی تشریح شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی از اجرای 40 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در آذربایجان غربی خبرداد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ارومیه، وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر از اجرای ۴۰ عنوان برنامه با شعار حماسی  "ما مقاوم هستیم" در استان  خبر داد و اظهار داشت: بر اساس فرمایش حضرت امام (ره) ؛ فتح خرمشهر فتح الفتوح بود و اهمیت آن به حدی مطرح شد که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی ادامه داد: امروز پر هجم‌ترین و ناجوانمردانه‌ترین و پیچیده‌ترین حمله از سوی دشمن علیه نظام در ابعاد مختلف شروع شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی اضافه کرد: متاسفانه خدمات نظام به شایستگی بیان نشده است و برخی سو مدیریت‌ها باعث شده خدماتی که نظام برای مردم انجام داده، دشمن اقدام به سواستفاده از این سو مدیرت‌ها کرده و با ناکار آمد نشان دادن نظام، مردم را ناامید کند.

وی یادآور شد:  تبیین ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدای آن دوران  ضروری است .

وحیدی با اشاره به جزییات برنامه‌های سوم خرداد ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، به‌صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس، پخش مارش آزاد سازی خرمشهر از مساجد، اجرای رژه موتوری، مسابقات ورزشی، برگزاری ۵۰ یادواره شهدا برخی برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در استان است. 

این مقام مسوول اضافه کرد: محور برنامه‌های امسال ؛ اقدامات عمومی، فضاسازی محیطی و شکل‌گیری کمیته‌ها است که ریاست استانی و شهرستانی در اختیار معاونت سیاسی و فرمانداران می‌باشد.

وی مراسم غبارروبی مزار شهدا،  صبحگاه مشترک، زنگ مقاومت در مدارس، پخش مارش آزادسازی در مساجد، اجرای رژه موتوری در ٧ شهر، اجرای مسابقات ورزشی و کتابخوانی و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه پوستر در ٨ شهرستان، برگزاری ۵٠ یادواره، برگزاری جشنواره رسم جوانمردی، مراسم عصر شعر و خاطره، اجرای تئاتر بچه های مساجد در ۴٠ مسجد استان، اجرای نمایش خیابانی، اجرای برنامه های کودک و غیره از برنامه‌های شاخص سالروز آزادسازی خرمشهر در آذربایجان‌غربی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه