اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» در زنجان

معاون استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مراسم و برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و با تاکید بر جنبه مردمی بودن باید برگزار شود، گفت: اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» اقدام خوبی است که به‌صورت یک برنامه باشکوه و با حضور دهه نودی‌ها و نوجوانان در این ایام برگزار شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در استان اظهار کرد: این ایام، فرصت خوبی برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای پرچم اسلام در سراسر جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان اظهار کرد: از این فرصت باید برای تبیین ارزش‌ها و داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ابعاد مختلف شخصیتی و تأثیرگذاری امام راحل فقط محدود به داخل کشور نیست بلکه به خارج از مرزها نیز ارتباط دارد، گفت: ما میراث‌دار انقلاب و بنایی هستیم که امام راحل آن را بنا نهاده است.

رفیعی در ادامه تاکید کرد: اکنون نیز در شرایط ویژه‌ای به سر می‌بریم و مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان و راهبر اصلی نظام، جهاد تبیین را مطالبه کرده‌اند.

معاون استاندار زنجان افزود: در برگزاری برنامه‌ها باید به ابعاد مختلف شخصیتی، آرمان‌ها و وصیت‌نامه سیاسی- الهی امام راحل و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مراسم و برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و با تاکید بر جنبه مردمی بودن باید برگزار شود، یاد آور شد: اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» اقدام خوبی است که به‌صورت یک برنامه باشکوه و با حضور دهه نودی‌ها و نوجوانان در این ایام برگزار شود.

رفیعی بر لزوم فضاسازی شهرها متناسب با ایام ارتحال امام خمینی با توجه به تقارن دهه کرامت با سالروز ۱۴ و ۱۵ خرداد تاکید کرد و گفت: در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد که ایام عزاداری است، شاهد تغییراتی در فضاسازی شهرها باید باشیم.

انتهای پیام/2308

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه