کنگره شهدای دانش‌آموز با حضور معاون رئیس‌جمهور در بوشهر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری کنگره شهدا دانش آموز در سوم خرداد ماه با حضور محسن رضایی معاون رئیس جمهور در بوشهر خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بوشهر؛ سردار علی رزمجو امروز ظهر در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون سوم و چهارم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت المقدس در بین سایر عملیات ها از اهمیت خاص و جایگاه ویژه ای برخوردار است که از نتایج ارزشمند آن می توان به آزادی خرمشهر، هویزه ،پادگان حمید و خارج شدن بخش وسیعی از خاک جنوب ایران اسلامی از تیر راس دشمنان اشاره کرد و استان ولایتمدار بوشهر نیز در این عملیات ۸۷ شهید را تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد. 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: فتح خرمشهر حیرت کشورهای جهان را برافروخت و این پیروزی یک حماسه تابناک و به یادماندنی و کم نظیر به شمار می رود که ملت قهرمان ما توانست با تجهیزات کم در برابر دشمنان ایستادگی کند. 

وی تصریح کرد: در فتح خرمشهر ارزش های الهی و ایمان رزمندگان و مردم متجلی شد و ملت ایران توانست اقتدار اسکتبار جهانی را شکست دهد و دیدگاه های جهانی نسبت به جمهوری اسلامی تغییر کند.  

سردار رزمجو با اشاره به نقش مهم بوشهری ها در آزادسازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر یک مبدا تاریخی است که سرشار از ایثار و از خودگذشتگی بود و ستون فقرات رژیم بعث عراق و هم پیمانانش شکسته شد.  

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: برای سالروز فتح خرمشهر توسط اقشار و پایگاهای مقاومت بسیج و حوزه ها ۲۸۴ برنامه با شعار (ما مقاوم هستیم) پیش بینی شده است. 

سردار رزمجو در این نشست خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم شهید گمنام در حسینیه عاشقانه ثارالله در دوم خرداد ماه ساعت ۲۱ و برگزاری کنگره شهدا دانش آموز در سوم خرداد ماه با حضور محسن رضایی معاون رئیس جمهور، از جمله برنامه های مهم آزادسازی خرمشهر در استان به شمار می رود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه