برگزاری رزمایش جهاد و امیدآفرینی در مناطق مختلف شهرداری کرج

شهردار کرج ضمن یادآوری اقدامات جهادی مجموعه مدیریت شهری طی سال گذشته با عنوان (علمداران خدمت) که روزهای جمعه هر هفته اجرا می‌شد، گفت: رزمایش جهاد و امیدآفرینی در ۵ منطقه برگزار می‌شود، مناطق، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۱۰ را از جمله مناطقی برشمرد که اجرای رزمایش در آن پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرج، مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار کرج، بعد از ظهر امروز، در جلسه بررسی اجرای طرح جهادی سپاه با مجموعه مدیریت شهری که با حضور سرهنگ خان بابایی، رئیس سازمان بسیج ادارات استان البرز، سرهنگ کبودوند، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع)، برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امیدواریم در عرصه رزمایش جهاد و امیدآفرینی که قرار است از سوم تا سیزدهم خرداد در سطح کشور برگزار شود، با همکاری و تعامل خوش بدرخشیم.

وی با بیان اینکه پیش از این طرح، شهرداری کرج جمعه‌های جهادی را برگزار می‌کرد و اجرای آن همچنان ادامه دارد، افزود: مجموعه مدیریت شهری با تفکر بسیجی و جهادی اقدامات خود را اجرا کرده و خوشبختانه در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

شهردار کرج اضافه کرد: طرح (علمداران خدمت) ابتدا در شهرداری و حوزه‌های بسیج این نهاد، اجرا می‌شد که به‌تدریج گروه‌های جهادی، هلال‌احمر، خادم یاران امام رضا (ع) و برخی دیگر از نهادهای خدمت رسان به شهرداری ملحق شدند و ما توانستیم این طرح را به‌خوبی اجرا کنیم.

این مقام مسؤول ضمن یادآوری تلاش مضاعف مدیران مجموعه مدیریت شهری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر در این دوره، گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته از آغاز فعالیت شورای ششم، به جرئت می‌توان گفت، شهرداری کرج از دستگاهی خدمت رسان به دستگاهی اجتماعی تبدیل‌ شده است.

سعیدی اضافه کرد: در اجرای رزمایش جهاد و امیدآفرینی نیز شهرداری سعی دارد علاوه بر کمک به مجریان طرح، وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهد.

شهردار کرج بابیان اینکه رزمایش جهاد و امیدآفرینی در ۵ منطقه برگزار می‌شود، مناطق، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۱۰ را از جمله مناطقی برشمرد که اجرای رزمایش در آن پیش‌بینی‌شده است و افزود: ضروری است تا مناطق دیگر معین این مناطق در اجرای رزمایش باشند.

وی ادامه داد: در اجرای این رزمایش منطقه یک معین منطقه ۱۰، منطقه ۷ معین منطقه ۵ و مناطق ۲، ۹ و ۸ نیز معین مناطق ۳ و ۴ باشند و منطقه ۶ نیز به دلیل دارا بودن امکانات و ادوات لازم، به‌تنهایی مجری این رزمایش خواهد بود.

سعیدی اضافه کرد: سازمان‌های عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و مدیریت پسماند شهرداری نیز ماشین‌آلات و ادوات خود را به مناطق یادشده اعزام کنند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه