برخورد با تخلفات آرد و نان قاطعانه خواهد بود/ الزام نصب بنر ساعت فعالیت در تمام نانوایی‌های استان گلستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: در برخورد با تخلفات آرد و نان قاطعانه برخورد خواهیم کرد و در این موضوع با هیچ فردی تعارف نداریم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گرگان، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی با خبازان استان گلستان که با حضور اعضای کارگروه آرد و نان و دستگاه‌های نظارتی برگزار شد، اظهار کرد: به طور قطع در برخورد با تخلفات در حوزه آرد و نان که با موضوع آرامش و رفاه مردم مرتبط است قاطعانه از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: دولت بنا را بر این گذاشته که یارانه به دست مردم برسد و تبدیل گندم به آرد و نان زحمتی است که بر دوش شما به عنوان خبازان و کارخانه‌های آرد و نان سپرده شده و این حق را برای خودتان ندانید، این حق برای مردم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: همه ما امانتدار مردم هستیم و ما با هیچ فردی در این امانتداری تعارف نداریم و ما محکم بر پای این امانت ایستاده‌ایم و همه باید از حق مردم دفاع کنیم.

دهنوی گفت: نیت همه ما خدمت به مردم است و در اجرای مباحث صنفی هیچگاه یک طرفه تصمیم نگرفته و نخواهیم گرفت و اما انتظار داریم تصمیمی که گرفته شد به طور کامل اجرا شود.

*الزام نصب بنر ساعت فعالیت و مشخصات شناسنامه نانوایی در تمام واحدهای نانوایی‌های استان گلستان

وی اضافه کرد: اگر در نقطه‌ای وارد شویم و ببینیم که تخلف شده و اتحادیه و صنف این تخلف را گزارش نکرده با صنف و اتحادیه نیز برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به تاکید نصب بنر ساعت فعالیت نانوایی و مشخصات شناسنامه نانوایی در تمام واحدهای نانوایی استان گفت: با اجرای این موضوع مردم خودشان ناظر خواهند بود و همیشه ثابت شده که مردم بهترین ناظر هستند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه