کشف ۳۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در آذربایجان‌غربی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف 37 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در سطح استان با اشراف اطلاعاتی پلیس، خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ارومیه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی چندین عملیات منسجم  و با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف استان، پلیس امنیت عمومی انتظامی استان موفق شد افرادی که در زمینه خرید و فروش سلاح غیر مجاز اقدام می‌کردند را شناسایی کند.

وی با اشاره به اینکه ضمن رصد اخبار واصله و بررسی‌های تخصصی و با هماهنگی‌های قضایی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان،  تعداد ۳۷  قبضه سلاح (۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۲۴ قبضه سلاح شکاری) کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در این زمینه  ۲۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد شدید خواهد کرد، اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان  از عملکرد پلیس می‌باشد.

انتهای پیام/ی

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه