بخش‌ مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری خالی از بیماران کرونایی

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه هم اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان نیست.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۵ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۶ از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و یک نفر از  بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

احمدی تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان نیست.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: هم اکنون ۱۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.

وی با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده‌است، افزود: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های بن، بروجن، فارسان، شهرکرد، کیار، اردل، سامان، خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت زرد و شهرستان لردگان در وضعیت آبی قرار دارد.

انتهای پیام/3339/م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه