| راه‌آهن همدان ـ سنندج نیاز به اقدامات تکمیلی دارد

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان همدان گفت: راه‌آهن همدان به سنندج نیاز به اقدامات تکمیلی دارد و محض انجام کار بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، «چه خبر از ریل‌گذاری راه‌آهن‌ همدان- سنندج؟» موضوعی است که مردم در مطرح کردند و خواستار پیگیری موضوع بودند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان همدان در این خصوص اظهار کرد: زیرسازی و روسازی راه‌آهن همدان به سنندج انجام شده اما هنوز اقدامات تکمیلی آن باقی مانده است.

زمانی با اشاره به اینکه چند ایستگاه در مسیر است و باید کار آن‌ها را انجام داد گفت: اقداماتی باقی مانده تا این پروژه نیز انجام شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با تاکید به اینکه نمی‌توان زمان دقیقی را برای بهره‌برداری این پروژه تعیین کرد افزود: از وزیر راه و شهرسازی گرفته تا ما پیگیر آن هستیم و امیدواریم هرچه زودتر انجام شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان همدان در ادامه در خصوص مسیر طولانی ایستگاه راه‌آهن همدان و لزوم انتقال آن به داخل شهر عنوان کرد: برای آن نیز تصمیماتی گرفته شده و مصوباتی داشته که احتمالاً با سفر رئیس جمهور به همدان به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه