تبیین طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به اقشار مختلف با دوره‌های آموزشی تربیت مدرس

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در راستای تبیین اقشار مختلف جامعه برای شفاف کردن طرح مردمی کردن یارانه‌ها توسط دولت سیزدهم دوره‌های تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در جمع هیات‌های مذهبی شهرستان گرگان در خصوص فعالیت‌های سازمان تبلیغات در اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها اظهار کرد: برای تبیین اقشار مختلف جامعه و منافع اجرای این طرح برای اقشار کم درآمد جامعه با همکاری استانداری، اداره کل امور اجتماعی و تبلیغات اسلامی گلستان دوره تربیت مدرس برای اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره ۵۰ نفر از اساتید شاخص حوزه و دانشگاه به مدت پنج ساعت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دستیار استاندار در امور تقریب مذاهب دوره‌های تخصصی را با جزئیات کامل طرح آموزش دیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: این ۵۰ نفر بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی به چهار گروه تقسیم شده تا در سراسر استان دوره‌های تخصصی را برای جامعه هدف برگزار کنند.

وی در خصوص جامعه هدف ادامه داد: افرادی که قرار است توسط این اساتید دوره دیده تبیین و توجیه شوند در چهار گروه قرار دارند که گروه اول فرمانداران، بخشداران، دهیاران، روسای دستگاه‌های اجرایی بوده که با مدیریت فرمانداران در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد

گرزین گفت: اقشار و اصناف خاص مانند معلمان، رانندگان حمل و نقل عمومی و اصنافی که بیشترین برخورد را با مردم دارند در گروه دوم قرار دارند.

وی بیان کرد: بانوان، افراد نخبه و فعالان شهرستان‌های سراسر استان که توسط فرمانداران معرفی می‌شوند گروه سوم و چهارم جامعه هدف بوده و این دوره‌ها در دو هفته اول بعد از اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها در استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/۲۳۰۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه