کلهر: پرسپولیس مقابل شهرخودرو هجومی باشد/ درویش به خودش زحمت نداد برنامه ما را بشنود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به حواشی انتخاب مدیر آکادمی این باشگاه و اتفاقاتی که در این باره رخ داد واکنش نشان داد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در خصوص دیدار فردای تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهرخودرو اظهار داشت: متأسفانه مشکلاتی وجود داشت که باعث شد قهرمانی از دست برود اما به نظر من این هنر کادر فنی بوده که با همه این مشکلات موفق شد تیم را اینجای جدول بالا بیاورد. در دو بازی باقیمانده چیزی که خیلی اهمیت دارد آمادگی روحی و بدنی بازیکنان است تا آنها بتوانند دو بازی باقیمانده را با برد پشت‌سر گذاشته و نایب قهرمان شوند. از طرف دیگر به اعتقاد من شهرخودرو تیمی نیست که بتواند مقابل پرسپولیس عرض اندام کند و خوب است که کادر فنی با یک ترکیب هجومی به دنبال شکست این تیم باشد تا مقام دوم را حفظ کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که از گزینه‌های مدیریت در آکادمی این باشگاه بود در خصوص اتفاقاتی که رخ داد، خاطرنشان کرد: من در مراسم خصوصی‌سازی رضا درویش را دیدم و با او صحبت کردم. من آدمی نیستم که بدون دعوت جایی بروم اما از باشگاه با من تماس گرفتند تا جلسه‌ای در خصوص کار در آکادمی داشته باشیم. در جلسه فقط آقایان محمود خوردبین و محمد محمدی حضور داشتند و یک عضو هیأت مدیره به بهانه جلسه خیلی زود باشگاه را ترک کرد. تخصص من کار در رده پایه است و رزومه در این باره کاملاً‌ مشخص بوده. در سال 85 بی‌سابقه‌ترین نتایج آکادمی پرسپولیس را گرفتیم و می‌خواستم این بار هم بدون توجه به سمت و عنوان کار اصولی انجام دهم تا مشکلاتی که در رده پایه وجود دارد برطرف شود.

وی افزود:‌ متأسفانه به دلیل مدیریت‌های نامناسبی که در پرسپولیس همیشه وجود داشته هیچگاه آکادمی در جایگاه خودش نبوده است. متأسفانه برخی لابی‌ها وجود دارد که این مسئله از سوی مدیران هم انجام می‌شود. آقای درویش حتی به خودش زحمت نداد تا در جلسه حاضر شود و برنامه‌های ما را بشنود. همانجا به محمودخان خوردبین گفتم که فقط به احترام شما در این جلسه حاضر می‌شوم چون می‌دانم که این جلسه فرمالیته است. وقتی هنوز مدیر معرفی  نشده اما تمرینات آغاز شهد این یعنی چه؟!

کلهر اظهار داشت: متأسفانه در همه این سال‌ها می‌بینیم که بازیکنان بی‌کیفیت خارجی به پرسپولیس می‌آیند و حق این جوانان و آن نوجوان با استعداد ایرانی خورده می‌شود من به چشمم این مسائل را دیده‌ام و دوست داشتم با برنامه‌ای که دارم از هرز رفتن استعدادهای وطنی جلوگیری کنم. همه جای دنیا آکادمی مثل قلب باشگاه می‌ماند اما در پرسپولیس اینطور نیست و مدیران فقط با نام‌ها بازی می‌کنند. آقایان با رفیق‌بازی کار کرده و برنامه‌محور نیستند. من در همان جلسه مشکلات وجود داشته را گفتم اما متأسفانه ترتیب اثری داده نشد. من با سال‌ها تجربه در تیم‌‌های پایه مشکلات را می‌شناسم  اما متأسفانه با تصمیماتی که گرفته می‌‌شود نسل آینده را دچار مشکل می‌‌کند. من هیچگاه دنبال پست و مقام نبوده‌ام و هدف این بوده تا به پرسپولیس کمک کنم  اما واقعاً بدون مدیریت اصولی نمی‌شود کار کرد. آقایان یک روز با نام ماگات و یک  روز با نام علی کریمی بازی می‌کنند تا صندلی خود را حفظ کنند اما با این روش، مشکلات به مدیران بعدی هم منتقل می‌‌شود. مدیران ما دنبال تخصص نیستند بلکه به دنبال یکسری افراد هستند که از سوی آدم‌های خاص حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه