بهره برداری از تقاطع غیر هم‌سطح ماهان-آزادی/ترافیک درهسته مرکزی کرج فروکش می‌کند

پروژه عمرانی تقاطع ماهان-آزادی بخشی از بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی در هسته مرکزی شهر فروکش می‌کند و شهروندان می‌توانند با بهره گیری از این ظرفیت ایجاد شده به سمتِ غرب کرج و محدوده باغستان و میدان خوارزمی تردد ‌کنند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرج، پروژه عمرانی تقاطع ماهان-آزادی؛ با هدف ایجاد ارتباط ترافیکی بلوار سربازان گمنام به بلوار ماهان و کاهش بار ترافیک در محدوده رجایی شهر کرج (سه باندی) و همچنین خیابان شهید بهشتی در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفت.

در این میان این پروژه طی ماه‌های گذشته به دلیل وجود معارضین در حوزه تاسیساتی اعم از لوله‌های فاضلاب شهری، گاز، آب، فیبر نوری و... از جمله‌های طرح هایی بود که برای تکمیل آن زمان و هزینه بسیار زیادی صرف شد.

شایان ذکر است؛ برای احداث این پروژه بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال از اعتبارات شهری هزینه شده لکن ارزش ریالی آن در حدود  ۱۳۰۰ میلیارد ریال است.

در راستای رفع این مشکلات بازدیدهای متعدد و نشست‌های تخصصی بسیاری از سوی مدیریت شهری با حضور مدیران ارشد کلانشهر کرج و استان برگزار شد که سرانجام ضمن مانع زدایی و رفع موانع اجرایی، فنی و مالی پروژه مردم کلانشهر کرج همزمان با سوم خرداد ماه شاهد بهره برداری از آن خواهند بود.

گفتنی است؛ با بهره برداری از این طرح، بخشی از بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی در هسته مرکزی شهر فروکش می‌کند و شهروندان بدون نیاز به تردد از این مسیر مواصلاتی، می‌توانند به سمتِ غرب کرج و محدوده باغستان و میدان خوارزمی تردد ‌کنند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه