شهیدمنصور احمدى‌پور: دفاع از دین پیامبر، توفیق خدا بود به من

شهیدمنصور احمدى‌پور در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «خدایا! تو را سپاس می‌گویم این توفیق را به من دادى که بتوانم قطره‌اى کوچک از این اقیانوس بیکران باشم و سربازى براى دفاع از دین پیامبرت».

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3146/ تبرک لحظاتمان با شهیدمنصور احمدى‌پور؛

خدایا! تو را سپاس می‌گویم بخاطر این همه از نعمت‌هایى که بر ما ارزانى داشتى؛ ملتى بودیم زجرکشیده‌؛ طاغوت‌گزیده؛ ستمدیده؛ خودگم‌کرده و از همه مهمتر دور شده از رهبرى، اما تو بر اساس وعده‌اى که در قرآن داده‌اى که مستضعفان را وارثان و حاکمان زمین گردانى این بار براى این منظور این امت بزرگ را انتخاب کردی؛ اینها خود را یافتند رهبر را یافتند و به راه حقیقى آنها را رهنمون ساختى تا به دنبال فرمان امامشان ر رهبرشان قیام کنند؛ حرکت کنند؛ سدها را در هم شکنند؛ موانع را بردارند؛ بت‌ها را بشکنند و طاغوت را درهم شکنند بندگى غیر تو را کنار گذاشته باشد بیگانگى که به وحدت و یگانگى مبدل گشت همه چیز عوض شد قطب‌بندی‌هاى کاذب از بین رفت خطوط مشخص شد، دوست و دشمن نمایان گشت، جبهه‌ها تغییر کرد، دشمنان در لباس دوست چهره‌شان نمایان شد و خلاصه هر کسى چهره حقیقى خودش را یافت و بار دیگر اسلام عزیز به عنوان یگانه مکتب رهایی‌بخش و یگانه راه و روش انسانى زیستن مطرح گشت.

خدایا! امروز آن نورى که در پانزده خرداد ۴۲ به دست امام روشن گشت و در بهمن ۵۷ چراغ عمر ظلمانى طاغوت را خاموش کرد خورشیدى فروزان گشته و می‌رود تا همه دنیا را فرا گیرد و براى تحقق همان وعده‌اى که خود داده‌اى! خدایا! چگونه شکر این همه نعمت را می‌شود به جا آورد؟ خدایا! تو را سپاس می‌گوییم که این توفیق را به من دادى که بتوانم قطره‌اى کوچک از این اقیانوس بیکران باشم و سربازى براى دفاع از دین پیامبرت.

همه مى دانید که یک روزى خواهیم رفت باقى فقط خداست پس سعى کنید همیشه آماده و مجهز باشید و تسویه کنید حسابتان را با خداى خود حاسبوا قبل ان تحاسبواِ چقدر عالى است سفارشات معصومین به ما اگر عمل کنیم.

انتهای پیام/ 89001/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه