افزایش فوتی های ناشی از تصادفات درون شهری خراسان شمالی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: روند فوتی‌های ناشی از تصادفات درون شهری خراسان‌شمالى افزایش یافته است که قابل قبول نیست.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بجنورد، صبح امروز مهدی رشیدى، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه شوارى هماهنگى ترافیک استان اظهارکرد: روند فوتی‌های ناشی از تصادفات درون شهری استان افزایش یافته است، که قابل قبول نیست.

وی گفت: شهرداری‌ها، پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این روند متوقف و معکوس شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: دستگاه‌های اجرایى استان باید به تمامى مصوبات شورای همتا به عنوان مرجعی برای تصمیمات حوزه ترافیک استان احترام بگذارند و آن‌ها را اجرایی کنند.

در این جلسه سرهنگ خندانى مقدم، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌شمالی، آمار مقایسه‌اى تصادفات درون شهرى شهرستان‌هاى خراسان‌شمالى، علت تامه وقوع تصادفات، بیشترین ساعات وقوع تصادفات و... در سال گذشته و ١٣٩٩ و ۲ ماهه سال جارى را ارائه کرد و این آمار از سوى اعضاى شورا مورد بررسى قرار گرفت.

به گفته وى بجنورد، رکورددار فوتی‌های تصادفات درون شهری در استان است.

وثوقى، مدیرکل دفتر فنی استاندار خراسان‌شمالی نیز در این جلسه با اشاره به افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات درون شهری در استان، گفت: این موضوع در حالی است که باید با اقدامات خود بتوانیم آمار را کاهش دهیم نه این که جزو رتبه داران کشور در تعداد فوتی‌ها باشیم.

بر اساس این گزارش همچنین در این جلسه فعالیت ٢٥٠ دستگاه تاکسى بى سیم در بجنورد بررسى و مصوب شد ۱۵۰ دستگاه بى سیم دیگر نیز به این ناوگان اضافه شود.

انتهای‌پیام/ز

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه