مخزن ذخیره آب شرب 500 مترمکعبی روستای بیار به بهره‌برداری رسید

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان گفت: بدلیل فرسوده و قدیمی بودن مخزن ذخیره آب شرب و همچنین افزایش جمعیت ساکنین روستای بیار، یک باب مخزن ذخیره 500 مترمکعبی در این روستا احداث و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بجنورد، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی عبدالله ایمانپور، مدیر امور آب و فاضلاب مانه و سملقان با اشاره به فرسوده بودن مخزن ذخیره آب شرب ۲۰۰ مترمکعبی روستای بیار اظهارکرد: به‌دلیل فرسوده و قدیمی بودن مخزن ذخیره آب شرب و همچنین افزایش جمعیت ساکنین روستای بیار، یک باب مخزن ذخیره ۵۰۰ مترمکعبی در این روستا احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه آب شرب جمعیت یک هزار و ۵۳۴ نفری روستای بیار از یک دهنه چشمه تامین می‌گردد، گفت: جهت بهره‌مندی از آب شرب سالم و بهداشتی ساکنین این روستا، تاکنون یک باب مخزن ذخیره ۵۰۰ مترمکعبی احداث و ۲ هزار و ۴۰۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع نیز با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان افزود: با توجه به فرسوده بودن حدود ۳ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در این روستا، نیازمند ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم که بعد از تامین اعتبار اقدامات لازم جهت اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده انجام خواهد شد.

انتهای‌پیام/ز

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه