واگذاری اسناد مالکیت محله نایبند جنوبی پس از 5 سال پیگیری به نتیجه رسید

نماینده مردم هرمزگان گفت: واگذاری اسناد مالکیت محله نایبند جنوبی، پس از پنج سال پیگیری به نتیجه رسید و این حاصل همت مردم، ستاد اجرایی فرمان امام و پیگیری‌های مختلف در این زمینه بود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، سهم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، از اسناد مالکیت ساکنین محله نایبند جنوبی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در مجلس ، احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و جمعی از مسئولان استانی در این محله ، به مردم واگذار گردید.

احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی با تشکر از صبوری مردم این محله گفت: اخذ موافقت واگذاری سهم ستاد به مردم پس از پنج سال پیگیری به تحقق پیوسته است و طی این مدت مردم این محله همواره با مطالبه گری منطقی و مستمر پیگیر موضوع بودند و امروز حاصل همه این زحمات به بار نشسته است.

مرادی با تشکر از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: ارزش این واگذاری که شامل یک دانگ از منازل 401 خانوار ساکن این محله است  در حدود 400 میلیارد تومان است و با موافقت مقام معظم رهبری بصورت رایگان به مردم هبه شده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از این نیز سهم بنیاد مستضعفان به مردم واگذار شده بود اما هنوز بخشی از سند شش دانگ اراضی این محله در اختیار یکی از شرکت های خصوصی مستقر در تهران است که تا کنون چند جلسه مشترک با شرکت مذکور و معتمدین محله در تهران گرفته ایم اما هنوز توافق نهایی حاصل نگردیده و ان شالله با مساعدت استاندار و واگذاری معوض زمین به شرکت مذکور ، به زودی توافق نهایی صورت پذیرد و نایبند جنوبی از بن بست نوسازی بافت فرسوده آن خارج گردد.

انتهای پیام/ 88055

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه