ادامه روز‌های بدون فوتی کرونا در کرمانشاه/ ۴۶ درصد مردم استان دُز سوم واکسن را زده‌اند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: امروز هم موردی از فوت بیماران کرونایی در استان نداشتیم.

مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در کرمانشاه، از آمارهای امیدبخش از کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۷ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۵ مورد در بخش‌های ویژه و۳ بیمار هم اینتوبه هستند.

وی با بیان اینکه امروز هم موردی از فوت بیماران کرونایی در استان نداشتیم، گفت: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا همان ۳ هزار و ۱۳۸ نفر روزهای گذشته است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: ۱۹ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۳۷ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر آمار کرونایی در استان، یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته ۲ مورد  بیمار مثبت بستری و ۴ مورد بیماری سرپایی شناسایی شده است. 

محمدی در ادامه با  اشاره به تزریق نزدیک به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا به مردم استان، از تعطیلی مراکز تجمیعی واکسیناسیون بعد از  ۴۶۶ روز فعالیت خبر داد و گفت: بیش از ۷۸.۵ درصد مردم استان نوبت اول ، ۷۷.۸ درصد نوبت دوم و ۴۶.۸ درصد نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

 انتهای پیام/پ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه