توقف پروازهای نجف به دلیل گرد‌‌و‌خاک و کاهش دید‌

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر به دلیل گرد و خاک گسترده و کاهش دید در نجف، پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه نجف انجام نمی‌شود اما برای پرواز بغداد مشکلی نداریم.

جواد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، اظهار داشت: با توجه به وقوع توده گرد و خاک در شهر نجف و کاهش دید افقی، در حال حاضر پروازها به نجف انجام نمی‌شود اما برای پروازهای بغداد مشکلی نداریم.

وی افزود: به دلیل آنکه مشخص نیست چه زمانی گرد و خاک در فرودگاه نجف به پایان می‌رسد و هنوز هم اطلاعی از فرودگاه نجف دریافت نکرده‌ایم، شرکت‌های هواپیمایی که به این فرودگاه پرواز دارند اگر به ساعت پرواز بعدی خود نزدیک‌ شوند، در راستای آنکه زنجیره پروازی‌شان به هم نخورد و مسافران دیگر دچار مشکل نشوند پرواز نجف خود را کنسل می‌کنند و پروازهای بعدی را انجام می‌دهند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد:‌ قطعا به محض آنکه فرودگاه نجف اعلام کند از نظر دید افقی امکان نشستن هواپیما در آن فرودگاه وجود دارد، پروازها از فرودگاه امام خمینی (ره) مجدداً به نجف برقرار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه