آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت+ جزئیات

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران با بیان ترافیک نیمه‌سنگین در اکثر محورها و معابر پایتخت، اظهار داشت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

 رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: ترافیک در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق را از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از ستاری در جریان است.

وی گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از پمپ بنزین و مسیر جنوب به شمال نواب دارای بار ترافیکی سنگین هستند.

سرهنگ شریفی افزود: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از پل شهدای جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از سیاد، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از مینا بار ترافیکی صبحگاهی در جریان است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه