کشف ۲۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق/ انبار پلمب شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۲۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هزار دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 25 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در راستای پایش و کنترل بازار و جلو گیری از قاچاق و احتکار کالا مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام به ارزش 25 میلیارد ریال شده و در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاهای دپو شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک ، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان انبار را پلمب کردند، افزود: طی شمارش صورت گرفته کالاها شامل تعداد 7 دستگاه لباسشویی ، 2 دستگاه ظرفشویی ، 700 دستگاه اسکنر ، 440 عدد چراغ قوه ، 109 دستگاه جاروبرقی بوده که پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند. 

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 25 میلیارد ریال اعلام کرده اند، مبارزه با قاچاق را از اصلی ترین وظایف پلیس امنیت اقتصادی دانست و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه