خواهران بی‌سرپرست شهرکردی صاحب خانه نو می‌شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: سه خواهر بی‌سرپرست در شهرکرد که خانه آن‌ها در حال تخریب بود در قالب طرح «دست‌های مهربانی» صاحب خانه نو می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در شهرکرد به طرح «دست‌های مهربانی» اشاره کرد و گفت: ساخت و ساز منزل خانواده‌ای که ۳ دختر یتیم دارد در دستور کار این اداره در قالب طرح دست‌های مهربانی قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: مادر این خانواده سال گذشته بر اثر کرونا فوت کرد و ساکنان این خانه در حال تخریب، سه دخترند که ۲ نفر از آن‌ها معلول هستند.

وی با بیان اینکه در این طرح منزل سه‌طبقه ساخته می‌شود که به زودی طبقه اول تکمیل و تحویل داده می‌شود، ادامه داد: عملیات بتن‌ریزی خانه جدید از اواخر فروردین آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان بهار طبقه اول این خانه تحویل داده شود.

امیری اظهار داشت: این خانه با مساحت ۸۰ مترمربع در جنوب شهرکرد واقع در محله دانش‌سرا در حال ساخت است که ۵۰۰ میلیارد تومان لازم دارد و بخشی از آن توسط خیران تامین شده البته کمک مردمی را در تهیه شن، سیمان، کاشی و ... لازم داریم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه