احتکار کالا، کم فروشی و گران فروشی، خیانت به مردم است

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت گفت: احتکار کالا، کم فروشی و گران فروشی، خیانت به مردم است.

به گزارش خبرنگار انتظامی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی پایتخت در یادداشتی با موضوع «احتکار کالا، کم فروشی و گران فروشی، خیانت به مردم است» آورده است:«انقلاب اسلامی ایران طلیعه حاکمیت اسلام بود. اسلامی که بر پایه احکام الهی بنیان نهاده شده است و مردمی که از جور ستم ظالمان به ستوه آمده بودند تحت لوای انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) قیام کردند و طومار ستم شاهی را در هم پیچیدند.

 حکومت پهلوی که به گواه تاریخ دست نشانده و مزدور اجانب و استعمار جهانی بود. حکومتی که توسط انگلیسی ها به وجود آمد و همه خط و ربط های خود را از آنان می گرفت و به نوعی تامین کننده و حافظ منافعشان بود.

 انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) عظیم الشان دست اجانب و بیگانگان را از این مرز و بوم کوتاه کرد و روح اعتماد به نفس و خود باوری را در وجود جوانان دمید.

انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ سیاسی جهان بود که همه معادلات جهان خواران را به هم زد. معادله ای که در آن ابر قدرت های جهان و در راس آن آمریکای جهان خوار ارباب دهکده جهانی بود و دیگر ملل رعیت آن بودند.

 انقلاب اسلامی ایران نشان داد می توان در برابر ظلم و ستم ظالمان بپاخواست.

 انقلاب اسلامی نشان داد که ملت ها می توانند در سرنوشت خود سهیم باشند و زورگویان نمی توانند حق آنان را مصادره کنند. 

پیام انقلاب اسلامی مرزهای کشورهای مختلف را در نوردید و الگوی همه مظلومان و ستمدیدگان جهان شد و بیداری آنان را به همراه آورد.

 بیداری ملل جهان به طور حتم منافع و مستعمرات ابرقدرت های ظالم دنیا را به مخاطره می انداخت. از این رو همه عزم خود را جزم کردند تا انقلاب را در نطفه خفه کنند.

 آنان کودتای نوژه و بسیاری اتفاقات دیگر را رقم زدند تا این انقلاب را سرکوب و منکوب نمایند اما زهی خیال باطل؛ غافل از این بودند که خدا حافظ اصلی این انقلاب است؛ در حادثه طبس شن ها به فرمان الهی سپاه دشمنان را در هم کوبیدند. همچنانکه ابابیل سپاه ابرهه را ساقط کردند. 

بدون شک دست امداد الهی همواره حامی و پشتیبان ملت بزرگ ما بوده است و اینگونه است که مردم ما توطئه ها و تهاجم های پیدا و پنهان دشمنان را پشت سر گذاشتند.

 توطئه های نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... دشمنان در برهه های مختلف علیه انقلاب اسلامی ابتر بوده است و بحول قوه الهی با هوشیاری و بصیرت در صحنه بودن مردم با شکست مواجه شده است. 

اما امروز دشمنان در حوزه اقتصادی به میدان مبارزه علیه ملت ما آمده و با نشانه گرفتن مسائل اقتصادی کشور از طریق تحریم های ظالمانه همه تلاش خود را به کار بسته اند تا مردم را تحت فشار قرار دهند و در این مسیر با تمام توان پای کار ایستاده اند. 

اما آنچه در این میان بیش از هرچیز دیگری هر فرد منصف و با وجدانی را متاثر می سازد همراهی برخی عناصر فرصت طلب از این حوادث و شرایط است.

 احتکار کالا، کم فروشی و گران فروشی توسط برخی افراد فرصت طلب و در واقع زالو صفت، بدون شک همراهی با دشمنان و آب به آسیاب آنان ریختن است. 

امروز هم اتحاد و انسجام ملت در مقابل توطئه دشمنان و بصیرت افزایی، راه برون رفتن از توطئه دشمنان است که بحول و قوه الهی مردم ما از این امتحان بزرگ نیر سربلند و موفق عبور خواهند کرد».

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه