معجزه در 5 دقیقه و 36 ثانیه؛ واکنش مطبوعات به قهرمانی دراماتیک گواردیولا+تصاویر

نشریات انگلیسی به قهرمانی زیبا و بازگشت دیدنی منچسترسیتی واکنش نشان دادند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، شب گذشته، یکی از بهترین فصول تاریخ لیگ برتر رقم خورد و منچسترسیتی بار دیگر با یک کامبکی دیدنی به مقام قهرمانی رسید.

در 5 سال اخیر، سیتی 4 بار به مقام قهرمانی در لیگ رسید تا به گفته پپ گواردیولا، جادوانه شوند و افسانه بسازند.

قهرمانی منچسترسیتی از دقیقه 76 و با گل ایلکای گوندوغان آغاز شد و شاگردان گواردیولا بازی 2 بر صفر باخته را 3 بر 2 در 5 دقیقه و 56 ثانیه بردند تا دست کلوپ و لیورپول به جام نرسد.

شب جادویی لیگ برتر با واکنش مطبوعات انگلیس همراه شد و همه به شکلی از بازگشت باشکوه شاگردان گواردیولا صحبت کردند و از یک معجزه در لیگ برتر حرف زدند.

نشریه محلی منچسترایونینگ نیوز با تیتر «افسانه تا ابد» به 4 قهرمانی سیتی در 5 سال اخیر اشاره کرد و به صحبت‌های گواردیولا واکنش نشان داد.

دیلی تلگراف نوشت: معجزه پنج دقیقه‌ای!

این نشریه معتبر از بازگشت باشکوه سیتی در 5 دقیقه و 36 ثانیه صحبت کرد و از درخشش ایلکای گوندوغان و 2 گلش برای گواردیولا صحبت کرد.

نشریه دیلی میرر با تیتر «ایلکای» از گوندوغان صحبت کرد و نمایشی او را شاهکار خواند. او گل گوندوغان را به گل آگوئرو در قهرمانی سیتی در سال 2012 تشبیه کرد.

گاردین با تیتر «پادشاه کامبک‌ها» از منچسترسیتی تمجید کرد و از یک داستان درام و زیبا نوشت. یک کامبک احساسی دیگر برای منچسترسیتی تا دوباره قهرمان لیگ برتر نام گیرد.

گاردین از رسیدن تاتنهام به لیگ قهرمانان اروپا و کفش طلای سون و صلاح نیز نوشت و از ماندن معجزه‌وار لیدزیونایتد با گل دقایق پایانی نیز صحبت کرد.

دیلی اکسپرس نیز تیتر «نمایشی باورنکردنی» را به روی جلد برد و از اسطوره بودن شاگردان گواردیولا نوشت.

ایندیپندنت با « جام یواشکی» از قهرمانی معجزه‌وار منچسترسیتی صحبت کرد.

دیلی استار نیز تیتر جالبی به روی جلد برد و از کلمات گوندوغان و باورنکردنی استفاده کرد و این اتفاق را غیرقابل باور دانست.

دیلی میل نیز تیتر «عجب روزی» را به روی جلد برد و از کامبک دراماتیک و قهرمانی بی‌نظیر سیتی و ماندن لیدز در لحظات پایانی صحبت کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه