درگیری لوا با بایرن بالا گرفت/بارسلونا منتظر آتش بس است

وکیل ستاره لهستانی بایرن مونیخ به شدت از رفتار مدیریت باشگاه آلمانی انتقاد کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، باشگاه بایرن مونیخ این روزها با رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی اش وارد چالش شده و درگیری بین طرفین در رسانه ها منتشر می‌شود.

پیش از این لواندوفسکی مدعی شده بود که بایرن مونیخ قرارداد جدیدی از سوی باشگاه آلمانی دریافت نکرده و اما مدیران باشگاه بایرن این موضوع را تکذیب کردند.

درگیری ها اکنون بالا گرفته زاهافی وکیل لواندوفسکی به باشگاه بایرن انتقاد شدید کرد و گفت: برای لواندوفسکی بایرن به تاریخ پیوسته است و هیچ پیشنهادی برای تمدید نداشت. او بعد از 8 سال حضور در بایرن تنها به دنبال جدایی است تا به آرزویش برسد.

وی افزود: لواندوفسکی تابستان می خواهد مونیخ را ترک کند و هیچکس از ما به پول اهمیتی نمی دهد. واقعیت این است که او از چند ماه گذشته احساس می کند مدیریت باشگاه به او احترام نمی گذارند. بایرن لوا را به عنوان بازیکن و یک فرد از دست داد.

مدیر برنامه ستاره لهستانی ادامه داد: رابرت اکنون فرصتی دارد تا به باشگاهی که آرزوی بازی کردن در آن را داشت، دارد. چرا بایرن می خواهد او را از چنین فرصتی محروم کند؟ نمی خواستیم درباره بایرن مونیخ صحبت کنیم چون باشگاه بزرگی است ولی اظهارات اخیر مدیران باشگاه باعث شد تا این حرف ها را بزنم.

باشگاه بارسلونا پیشنهاد رسمی خود با مبلغ 32 میلیون یورو به بایرن مونیخ ارائه کرد تا لواندوفسکی را به خدمت بگیرد ولی مدیران باشگاه آلمانی این پیشنهاد را رد کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه