قاتل تبعه افغان در گناوه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری عامل قتل مرد افغانستانی در کمتر از ۶ ساعت با همکاری پلیس شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بوشهر، سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی شهرستان گناوه ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دو نفر تبعه افغانستانی یک نفر از آن‌ها بر اثر جراحات ناشی از ضربات چاقو در ناحیه قفسه سینه فوت و قاتل نیز پس از عمل مجرمانه خود موتواری می‌شود.
 
وی افزود: ماموران پلیس پس از دریافت گزارش درگیری و قتل بلافاصله در محل وقوع حادثه حاضر و با توجه به حساسیت موضوع، بررسی پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی گناوه قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی عنوان کرد: با اقدامات فنی پلیسی، مخفیگاه متهم در دشتستان شناسایی شد و  دو تیم از ماموران و کارآگاهان آگاهی گناوه با همکاری پلیس شهرستان دشتستان، قاتل را کمتر از ۶ ساعت پس از وقوع قتل دستگیر کردند.
 
سرهنگ احمدی با اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب قتل به دلیل اختلافات شخصی در بازجویی پلیس، اظهار کرد: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌‎تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه