سرگردانی مسافران در راه آهن یزد/خطای سیستمی عامل بروز مشکل شد

روابط عمومی اداره کل راه آهم یزد، گفت: سرگردانی مسافران و جا ماندن در ایستگاه به دلیل خطای سیستم فروش بود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در یزد، ساعاتی پیش مسافران یزدی که قصد سفر به استان تهران را داشتند از سردرگمی در محوطه راه آهن گلایه و طی تماس تلفنی با آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد شکایت خود را مطرح و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

به همین راستا بعد از پیگیری خبرنگار کارآفرینان اقتصاد روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص گلایه‌مندی مسافران یزدی در راه آهن این استان توضیحاتی ارائه کرد.

محمد بینایی، مدیر روابط عمومی راه آهن یزد در این خصوص به خبرنگار کارآفرینان اقتصاد اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده برای قطار بندرعباس-تهران به شماره ۸۲۳ مورخ دوم خردادماه امسال، ۲۷ بلیت سهمیه ایستگاه یزد در مسیر یزد-تهران فروخته شده که متأسفانه به دلیل خطای سیستم فروش قطار مد نظر که در ساعت ۱۷:۱۰ یکم خردادماه از بندرعباس حرکت کرده و در ساعت ۴:۲۴ دقیقه بامداد دوم خردادماه به ایستگاه یزد رسیده و برای مسافران مذکور جا رزرو نشده است.

وی افزود: مشخصات این مسافران در لیست مسافران قطار روز بعد که در ساعت ۱۷:۱۰ روز دوم خرداد ماه از مقصد بندرعباس حرکت کرده و در ساعت ۴: ۲۴ سوم خردادماه به یزد خواهد رسید ثبت شده است. 

مدیر روابط عمومی راه آهن یزد گفت: در نهایت مسافران یزدی به دلیل نداشتن جای خالی در قطار موفق به انجام سفر خود نشدند که با پیگیری‌های اداره کل راه آهن یزد و اداره کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری مقرر شد طی تماس تلفنی با مسافرین از سوی واحد رسیدگی به شکایات (سامانه صدای مسافر) ضمن عذرخواهی از مشکل فنی پیش آمده، مسافرینی که از انجام سفر منصرف گردیدند ۱۰۰ درصد بهای بلیت به آن‌ها عودت و مسافرینی که قصد انجام سفر را دارند در هر تاریخی که مدنظر مسافران در مسیر یزد تهران باشد بلیت رزرو گردد و بدین ترتیب رضایت تمامی مسافرین جلب گشود.

انتهای/الف

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه