سیدعباسی: ماندن در لیگ؟ رویایی نیستیم/ مقابل پرسپولیس جسور بازی می‌کنیم

سرمربی تیم شهر خودرو گفت:پرسپولیس امسال که نایب قهرمان شده برایش ناکامی به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سیدداود سیدعباسی سرمربی تیم شهر خودرو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است و شخصیت قهرمانی دارد. این تیم امسال که نائب قهرمان شده برایش ناکامی به حساب می‌آید و این نشان می‌دهد که این تیم شخصیت بالایی دارد.

وی افزود: روز اولی که من به این تیم آمدم، گفتم که فشار زیادی روی ما قرار ندارد، اما ما باید عملیات غیرممکن 8 را می‌ساختیم. کسی فکر نمی‌کرد که شهر‌خودرو روی پایش بایستد و فکر می‌کردند خیلی زود تکلیف ما یکسره می‌شود. تنها جایی که امسال مشکل نداشتیم در تیم بود و من از بازیکنانم دفاع می‌کنم. تنها ناراحتی من این است که ما از نظر امتیازگیری به حق خودمان نرسیدیم و بدشانسی دست از سر ما برنداشت.

سرمربی شهر خودرو خاطرنشان کرد: فوتبال روی خوش خودش را به ما نشان نداد و اتفاقاتی رخ داد که علیه ما بود. ما خوش‌شانس نبودیم اما بازیکنانم هر چه در توان داشتند ارائه دادند. فردا مقابل تیم پرسپولیس با انگیزه‌های خاص خودمان بازی می‌کنیم. ما تیم جوان و سختکوشی داریم و جلوی پرسپولیس بازی خوبی انجام خواهیم داد. 

سیدعباسی درباره اینکه هنوز امید دارید که در لیگ برتر بمانید، افزود: ما رؤیایی نیستیم و بازی به بازی جلو می‌رویم. ما حتی به بازی آخر فکر نمی‌کنیم و فقط به بازی فردا مقابل پرسپولیس می‌اندیشیم. 

وی درباره اتفاقاتی که در تبریز در جریان بازی پرسپولیس و تراکتور رخ داد، تصریح کرد: جای تأسف دارد که در استادیوم‌های ما چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما من خودم تجربه چنین مسئله‌ای را داشتم. مقصر این موضوع هم مشخص است و به خاطر سازماندهی غلط و برنامه‌ریزی اشتباه است. ما از اتفاقات روز فوتبال دنیا عقب هستیم و دیدید که امسال دو تیم پرهوادار پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف شدند. 

سیدعباسی در خصوص غایبان شهر خودرو در بازی مقابل پرسپولیس گفت: علی طاهران و مرتضی حسین‌زاده را فردا دراختیار نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه