کتاب «باغبان و امام مهربان» محور مسابقه داستان‌گویی کودکان شد

مسابقه داستان گویی «وقتی آسمان آفتابی شد» با محوریت خانواده و سبک زندگی امام خمینی (ره) در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، محمدحسین برزگری سرپرست فرهنگسرای رازی با اشاره به برگزاری مسابقه داستان‌گویی «آسمانی که آفتابی شد» گفت: امام خمینی (ره) در تربیت نه تنها در گفتار بلکه در میدان عمل و یا همان سبک عرفان عملیشان الگوی مناسبی برای همه و به خصوص کودکان بوده‌اند وبا رفتار و اعمال خود نکات بسیار آموزنده و تربیتی را به دیگران نشان داده‌اند.

وی افزود: در همین راستا مسابقه داستان‌گویی با تمرکز بر کتاب مصور «باغبان و امام مهربان» به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برای گروه سنی الف، ب و ج طراحی شده است.

برزگری بیان داشت: در این مسابقه از کودکان ۶ تا ۱۰ سال خواسته شده بعد از دیدن تصاویر کتاب، برداشت‌های خود را در قالب پیام‌های صوتی ذخیره و یا به صورت متن بنویسند و در نهایت از متن داستان، عکس گرفته و یا پیام‌های صوتی خود را تا ۱۹ تیر ماه جاری به شماره ۰۲۱۹۶۶۵۶۵۶۵ ارسال کنند.

وی ادامه داد: تصاویر کتاب بر اساس داستان واقعی از زندگی امام خمینی (ره ) تهیه و تنظیم شده است و پس از پایان مسابقه با در نظر گرفتن شاخص‌های خلاقیت در نوشتار و بیان داستان به متن‌های برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسراهای سطح شهر مراجعه و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه