واکنش کارتونیست‌ها به فیلم «عنکبوت مقدس»/ نمایشگاه «کن از نمای نزدیک» برپا می‌شود

خانه کاریکاتور ایران نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «کن از نمای نزدیک» را در بلوار کشاورز، ایوان انتظار و پردیس ملت برپا می‌کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، خانه کاریکاتور ایران نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «کن از نمای نزدیک» را که نقدی بر جشنواره فیلم کن است، به شکل همزمان در بلوار کشاورز، ایوان انتظار و پردیس ملت برپا می‌کند.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه دوشنبه ۱۶ خرداد ساعت ۱۶ در ایوان انتظار میدان ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود. عباس گودرزی، عبدالمجید غیبی، علی شعبانی، علیرضا ذاکری، عاطفه یاریان، بهرامعلی حمیدی، فرامرز کشتکار، فرهاد رحیم قراملکی، حمید قالیجاری، حمید صوفی، حسین یوزباشی، ایمان نوری نجفی، معصومه موسوی، مازیار بیژنی، محمدعلی رجبی، سید محمدجواد طاهری، مجتبی صابری، نازنین اسماعیلی، پیمان علیشاهی، سجاد جعفری، زینب دادمحمدی و فرشاد خسروی تعدادی از هنرمندانی هستند که آثارشان در «کن از نمای نزدیک» به نمایش در می‌آید.

این نمایشگاه در پی اهانت فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» به ساحت امام رضا(ع) و تقدیر از این فیلم حرمت‌شکن در جشنواره فیلم کن برپا می‌شود و تا ۲۶ خردادماه به کار خود ادامه خواهد داد. انتقاد از رویکرد سیاسی و ضدمذهبی جشنواره کن به زبان طنز از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه «کن از نمای نزدیک» است.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۲ تا ۲۴ به طبقه اول پردیس ملت مراجعه کنند. ایوان انتظار و پهنه نگارگذر بلوار کشاورز حدفاصل میدان ولی‌عصر(عج) تا خیابان حجاب دو نقطه دیگری است که نمایشگاه «کن از نمای نزدیک» در آن برپا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه