۵۰ مصدوم آخرین آمار خروج قطار مسافربری در محور طبس/ وخامت حال ۱۵ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در خصوص مصدومات و فوتی‌های این حادثه، گفت: طبق آخرین آمار اعلام شده این حادثه تاکنون ۵۰ نفر مصدوم داشته و حال ۱۵ نفر وخیم گزارش شده است و احتمال افزایش این آمار وجود دارد.

محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در بیرجند، اظهار داشت: در قطار مسافربری «مشهد- یزد» ۴۳۰ مسافر حضور داشتند.

وی با بیان اینکه با دستور استاندار خراسان‌جنوبی عملیات امدادرسانی به مصدومان حادثه قطار مسافربری طبس- یزد از همان دقایق اولیه آغاز شده، بیان داشت: تجهیزات پزشکی، کادر درمان و متخصصان جراحی و ارتوپدی به وسیله بالگرد در حال اعزام به محل حادثه قطار طبس به یزد هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه در حال حاضر پنج دستگاه آمبولانس در محل حادثه مستقر و ۱۲ دستگاه دیگر نیز به منطقه اعزام شده‌اند، گفت: خدمات‌دهی از بدو بروز حادثه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

رضایی اعلام کرد: اولین آمبولانس‌های اعزامی برای انتقال مصدومان به بیمارستان طبس رسیده و مراحل درمان مجروحان آغاز شده است.

وی در خصوص مصدومات و فوتی‌های این حادثه، گفت: طبق آخرین آمار اعلام شده این حادثه تاکنون ۵۰ نفر مصدوم داشته و حال ۱۵ نفر وخیم گزارش شده است و احتمال افزایش این آمار وجود دارد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه