امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و دانشگاه تهران

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده یک تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دانشگاه تهران در جهت توانمندسازی زنان و خانواده امضا کردند.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در امور زنان و خانواده، روز دوشنبه 30 خردادماه با حضور انسیه خزعلی، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و ریاست جمهوری در جمع اعضای هیات رییسه دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این معاونت و دانشگاه تهران به امضای انسیه خزعلی و نیز محمد مقیمی، ریاست دانشگاه مذکور رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور توانمندسازی زنان و خانواده در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تنظیم و امضا شده است.

ارتقای دانش، مهارت و توانایی زنان، ارتقای جایگاه و منزلت مادری در جامعه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی، حمایت‌ از طرح‌های دانشگاه در حوزه زنان و خانواده و فراهم سازی فرصت‌های بهره‌مندی بیشتر جامعه از زنان فارغ‌التحصیل از اهداف این تفاهم‌نامه است.

مشارکت در راه‌اندازی دانشکده زنان و خانواده، اصلی‌ترین محور همکاری مشترک مدنظر در این تفاهم‌نامه است.

راه‌اندازی نشریه عفاف و حجاب، هم‌افزایی در توسعه دوره‌های مهارت محور، اجرای طرح در راستای جوانی جمعیت، توانمندسازی زنان و آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی، ایجاد بانک اطلاعاتی مشکلات و توانمندی‌های زنان فارغ‌التحصیل، حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط و ... از دیگر محورهای این همکاری مشترک است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه