هم‌افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی افزایش می‌یابد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی، بازوان هماهنگ در تامین امنیت و عدالت در جامعه هستند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ظهر امروز در دیدار با فرماندهان انتظامی استان اردبیل که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی، بازوان هماهنگ در تامین امنیت و عدالت در جامعه هستند.

وی افزود: با هر گونه اقدام که منجر به خدشه و یا ضعیف جلوه دادن اقدامات دستگاه قضایی و مراجع نظامی و امنیتی باشد، مطابق با قانون برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم هم‌افزایی و تعامل و هماهنگی روزافزون و آموزش سازوکارهای الکترونیکی به ضابطین به منظور تسهیل در خدمت‌رسانی به شهروندان تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در تامین امنیت، تصریح کرد: استان اردبیل به لحاظ قرار گرفتن در نوار مرزی از حساسیت خاصی برخوردار است لذا هوشیاری، اقتدار و توان نیروهای مرزبانی در پاسداری و حفاظت و تامین امنیت در مرزها همواره مایه مباهات بوده و امید است با اراده، ایمان، تعهد و تخصص، این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل، در این دیدار، فرمانده انتظامی اردبیل و فرماندهی مرزبانی استان از اقدامات دستگاه قضایی استان در پشتیبانی و حمایت‌های قضایی از عملکردهای قانونی نیروهای انتظامی قدردانی نمودند.

انتهای پیام/3727/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه