نگاهی به تازه‌ترین اجرای‌های تئاتر کشور

در تازه‌ترین اخبار از سالن‌های مختلف تئاتر، نمایش‌هایی روی صحنه رفتند که رونق دو چندانی به روزهای گرم تابستانی دادند.

به گزارش خبرنگار تئاتر آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، همزمان با آغاز تابستان اجراهای مختلفی در سالن های مختلف تئاتر به روی صحنه  رفتند که برخی از مهمترین ان ها را در ادامه معرفی می کنیم:

 نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی از رو پنجشنبه دوم تیرماه و از ساعت ۱۹.۳۰ در تالار سایه تئاتر شهر کار خود را آغاز می کند.
این نمایش، سعی دارد تا با نگاهی آزاد به نمایشنامه « مرگ در می‌زند» نوشته وودی آلن، نگاهی کمدی فانتزی به مرگ کند.
در این نمایش الهه پورجمشید و نادیا فرجی بازیگران این اثر نمایش هستند. همچنین سایر عوامل نمایش«یه روز دیگه» نیز بدین قرار هستند: مژگان عیوضی (طراح لباس)، علیرضا خضری (طراح صحنه)، عاطفه ابیضی (طراح گریم)، مجتبی گیویان (طراح نور)، مرتضی برزگزادگان (طراح پوستر و بروشور)، سمیرا عالم پناه (بازنویسی متن و مدیرروابط عمومی)، سینا موحدی نیا (ساخت تیزر)، عرفان پالیدی و خشایار شکرانی (گروه عکاسان)، منادا ناطقی (دستیار تهیه کننده)، سعید فرخی، حسن باقری و رضا فروتن (دستیاران کارگردان)، آرش جمشیدی (مدیر اجرا و صحنه)، آرزو فروتن (منشی صحنه).

* تمدید نمایش «ماداگاسکار» تا ۳ تیرماه

نمایش ماداگاسکار به کارگردانی میلاد رخش بهار که قرار بود اول تیر ماه به کار خود در تماشاخانه هیلاج پایان دهد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز روی صحنه خواهد بود..
"ماداگاسکار" نوشته احسان نوروزی وکارگردانی میلاد رخش بهار است که در آن فرانک حسینی ، حامد مقدسی، علیرضا داوودوندی، محمدرضا آبانگاه، پویا آرام و علیرضا زیوری به ایفای نقش می پردازند و تا روز جمعه ۳ تیر در ساعت ۲۱ روی صحنه است.
این نمایش نگاهی طنز به ماجرای گرفتاری چهار مرد در نقطه ای دور از زادگاهشان دارد. آنها که از یک جنگ جهانی گریخته و به نقطه ای امن در کوهستان پناه برده اند با یک سوتفاهم دستگیر و مورد بازجویی قرار می گیرند.

 نمایش «نرفتن» در تماشاخانه ملک
 نمایش «نرفتن» به کارگردانی مشترک حامد جلالی فراهانی و مجتبی واشیان قرار است از پنجشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۱ در تماشاخانه ملک روی صحنه برود..
این نمایش، داستان خانواده ای را بیان می کند که درگیر مشکلات روز جامعه خویش می شوند در حالی که برای کندن از همین جامعه و مهاجرت برنامه ریزی کرده اند.
 در این نمایش مهدی سفاری، ساناز روشنی، سپهر محمودی، زهرا حامی، فرشاد نصیری و مهکامه ضیایی به ایفای نقش می‌پردازند..

نمایش مپینگ کنسرت-نمایش «سی صد» در کاخ سعدآباد*
 نمایش «سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری با کارگردانی امیر جدیدی و موسیقی تهمورس پورناظری و با صداى رضا بهرام و تهیه‌کنندگی حسین توتونچیان است که در تیرماه در کاخ سعدآباد اجرا می شود..

در این نمایش که روایت‌گر حمله‌ی مغولان به نیشابور و ماجرای کتاب‌سوزی است بازیگرانی چون علی نصیریان، رضاکیانیان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، مهران غفوریان، دل‌نیا آرام، منوچهر علی‌پور، عرفان ناصری و نیما سکوت حضور دارند..
انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه