ورود سازمان بازرسی به ماجرای حفاظت از ابنیه تاریخی پادگان صفر ۷

مدیرکل بازرسی لرستان ضمن بازدید از مجموعه پادگان تخلیه شده صفر ۷ خرم‌آباد، بر نگهداری از ابنیه تاریخی آن مجموعه و تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر آن تاکید کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از خرم‌آباد، سعید رازانی در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوعات پیش آمده در خصوص حفظ و نگهداری پادگان تخلیه شده ۰۷ همچنین امکان وقوع آتش سوزی در این مکان، اظهار کرد: با امیر خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ مذاکراتی را انجام دادیم و قرار شد با همکاری کارکنان ارتش و با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارند پاک سازی محوطه را انجام بدهند.

وی بر همکاری شهرداری با ارتش تا زمان تعیین تکلیف قطعی تاکید کرد و گفت: شهرداری هم باید در امر پاک سازی که ارتش شروع کرده پای کار باشد.

مدیرکل بازرسی لرستان همچنین با تاکید بر حفاظت از ابنیه تاریخی پادگان ۰۷ گفت: مذاکراتی با ارتش در خصوص حفاظت از ساختمان‌های تاریخی پادگان ۰۷ داشتیم و قرار شد ارتش حفاظت از این ساختمان‌ها را انجام دهد.

رازانی در پایان صحبت‌های خود بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر پادگان ۰۷ تاکید کرد.

شایان ذکر است در پی تخریب دیوارهای اطراف پادگان صفر۷ خرم‌آباد شاهد چند مورد آتش سوزی در محوطه این مجموعه بودیم و با توجه به وجود چند اثر تاریخی در این مجموعه نگرانی‌های جدی در این زمینه به وجود آمده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه