موضع نسبت داده شده به رهبر انقلاب در مورد مرحوم مهدوی دامغانی تکذیب شد

عضو دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به ادعای عضو بنیاد باران درباره نظر رهبر انقلاب در مورد مرحوم مهدوی دامغانی واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مهدی فضائلی عضو دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی توئیتی به ادعای نسبت داده شده توسط عبدالله ناصری عضو بنیاد باران به رهبر معظم انقلاب واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

عبدالله ناصری طی یادداشتی درباره مرحوم دکتر احمد مهدوی دامغانی (نویسنده و پژوهشگر ایرانی و متخصص در ادبیات عرب) عنوان کرده بود که وی علاقه وافر داشته که برای زیارت امام هشتم شیعان به ایران بیاید و یکی از افرادی که این مسئله را در زمان ریاستش بر دولت پیگیری کرده رئیس دولت اصلاحات بوده و این موضوع را با رهبر انقلاب در میان گذاشته و ایشان گفته‌اند ورود ایشان را به کشور تضمین می‌کنند اما خروجش را خیر.

 

مهدی فضائلی در پاسخ به ادعای این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرده است: نه تنها آنچه در این مطلب به رهبر انقلاب نسبت داده شده کذب محض است بلکه قرائن متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد معظم‌له چنین نگاهی به مرحوم دکتر مهدوی دامغانی نداشته‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه