ایلامی‌ها خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده‌های دادگستری هستند

رئیس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه میز خدمت توسط دادگستری استان و سازمان‌های تابعه در مصلی برگزار شد گفت: درخواست‌های متنوعی از سوی مردم مطرح شد که بسیاری از این درخواست‌ها تقاضای تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها بود.

عمران علیمحمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در ایلام گفت: در سومین روز از هفته قوه قضاییه یک میز خدمتی توسط دادگستری استان و سازمان‌های تابعه در مصلی شهر ایلام برگزار شد.

وی افزود: درخواست‌های متنوعی از سوی مردم مطرح شد که بسیاری از این درخواست‌ها تقاضای تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها بود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام اضافه کرد: برخی از درخواست‌ها مبنی بر ارشاد و معاضدت قضایی بوده که به کانون وکلا و مرکز وکلای قوه قضاییه ارجاع و همچنین برخی از درخواست‌ها مربوط به سازمان بازرسی، اداره ثبت و اسناد و پزشکی قانونی که مدیران آنها در این میز خدمت حضور داشتند ارجاع داده شد و مردم در مجموع پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کردند.

وی در ادامه گفت: ما در اجرای این برنامه به دنبال این هستیم که به تقاضاهایی که مطرح و به حق است رسیدگی و پاسخ دهیم و در جهت ارتباط موثر و شنیدن درد دل‌های مردم، در جهت احقاق حق و اجرای عدالت در کنار مردم باشیم و وظیفه ذاتی خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه