اختصاص 415 میلیارد تومان به شهرستان هلیلان

استاندار ایلام گفت: ۴۱۵ میلیارد تومان به شهرستان هلیلان اختصاص داده شده که از این اعتبار ۳۷۲ میلیارد تومان حاصل مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری به استان است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ایلام، امروز بهرام‌نیا استاندار ایلام در برنامه پایانی سفر یک روزه به هلیلان در شورای اداری که با حضور معاونین اقتصادی و عمرانی استاندار، مجموعه مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد گفت: ۴۱۵ میلیارد تومان به شهرستان هلیلان اختصاص داده شده که از این اعتبار ۳۷۲ میلیارد تومان حاصل مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری به استان و بیش از ۴۲ میلیارد تومان متعلق به مصوبات سفر شهرستانی استاندار است. 

وی افزود: نگاه دولت سیزدهم به شهرستان‌های کمتر توسعه یافته است و در این راستا از ظرفیت نهاده و ارگان‌های مهم چون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و ... بهره گرفته شده است. 

استاندار ایلام با اشاره به خلاصه‌ اعتبارات سفر شهرستانی پرداخت و گفت: جهت تکمیل آب شرب ۳ میلیارد، حفاری چاه عمیق ۱۵ میلیارد، تجهیز سه مرکز جامع در شهرستان ۵ میلیارد، راه روستایی پیامن به میدر ۱۰ میلیارد، تکمیل پمپاژ میدر ۵ میلیارد، مبلمان شهری، بهسازی و آسفالت شهر توحید ۴ میلیارد اختصاص یافته است. 

بهرام‌نیا تصریح کرد: پس از سفرهای شهرستانی پیگیر پروژه‌های عمرانی، کشاورزی و زیر بنایی استان هستیم و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد. 

وی با اشاره به وضعیت بد آنتن دهی موبایل و اینترنت در استان ایلام به مدیر عامل مخابرات گفت: این وضعیت پذیرفته نیست و باید هر چه سریع‌تر نسبت به تقویت زیر ساخت‌های آنتن دهی موبایل و رفع نقاط کور از ظرفیت‌های موجود از جمله کمک نمایندگان استفاده شود. 

این مقام مسئول گفت: همه مسئولان بایست شنوای مشکلات مردم باشند و در این زمینه وعده به مردم بایست به پشتوانه اجرایی باشد. 

استاندار ایلام از ۴ اولویت نخست استان خبر داد و گفت: اولویت نخست و مهم استان برگزاری با شکوه مراسم اربعین است که در این راستا تکمیل و ایجاد زیر ساخت‌های جاده‌ای و راه‌های مواصلاتی، رفع نقاط حادثه خیز، تجهیز و تکمیل طرح و تامین امکانات موجود در پایانه مرزی و ... در دستور کار است. 

بهرام‌نیا دومین اولویت مهم استان را پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و تحقق مصوبات شهرستانی اعلام کرد و گفت: وعده‌های دولت سیزدهم صادق است و همه مسئولان دولتی در استان بایست کدام پایبند باشند. 

وی با اشاره به اولویت سوم استان گفت: در بحث اشتغال و سرمایه گذاری از همه ظرفیت ملی و استانی برای تحقق این مهم بهره خواهیم گرفت. 

بهرام‌نیا اولویت چهارم استان را اجرای طرح نهضت ملی مسکن دانست و گفت: در این زمینه باید تمامی دستگاه‌های متولی به تعهدات خود عمل کنند. 

استاندار ایلام مهمترین ملاک ارزیابی مدیران را سهم آورده آنان از وزارتخانه عنوان کرد و گفت: توان مدیران به میزان پیشرفت آنان در جذب اعتبارات ملی بستگی دارد. 

بهرام‌نیا در بخش پایانی صحبت‌های خود خواستار فعال شدن پمپاژهای نیمه کاره استان شد و گفت: بیست پمپاژ کشاورزی استان نیمه کاره است و بایستی فعال شوند و رایزنی و پیگیری‌های لازم با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه