پیگیری مشکلات چاروسا توسط رئیس سازمان بازرسی استان

رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک با حضور در ادارات و بازدید از پروژه‌ها مشکلات این بخش را پیگیری کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از چاروسا، در ادامه برنامه‌های مختلفی که در هفته قوه قضائیه از سوی رئیس دادگستری برگزار می‌شود امروز با دعوت از صالحی رئیس سازمان بازرسی استان از نزدیک با حضور در ادارات و بازدید از پروژه‌ها مشکلات این بخش را پیگیری کردند.

رئیس سازمان بازرسی استان با حضور در نشست شورای اداری پای درد دل مدیران و دهیاران چاروسا نشست و اعضای شورای اداری هر یک در خصوص مشکلات اداری خود صحبت کردند و در این نشست داربام بخشدار چاروسا با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تقدیر از رئیس حوزه قضایی چاروسا تاکید کرد: مشکلاتی در بخش چاروسا وجود دارد که نیازمند توجه مدیران‌کل و شهرستان است.

بخشدار چاروسا به مشکل آب آشامیدنی روستای کمردوغ اشاره و تاکید کرد: آبشار و روستای کمردوغ یکی از روستای تاثیرگذار و گردشگرپذیر استان است و متاسفانه آب آشامیدنی ندارد و چندین سال است که عملیات اجرایی آن آغاز شد و نیمه کاره رها شد و مدیرعامل آبفای استان در چند مورد قول دادند مشکل آب این روستا برطرف شود اما همچنان مشکلات خاص خود را دارد.

حجت‌الاسلام بذرافشان هم در این نشست با گرامیداشت هفته قوه قضائیه رئیس دادگاه این بخش را یکی از قضات پیگیر مشکلات مردم دانست و یادآور شد: اگر بودجه برای دهیاری ها پرداخت می‌شود باید گفته شود که در چه راهی هزینه می شود و اگر پرداخت نمی شود باید به مردم گفته شود چرا پرداخت نمی‌شود و دهیار به عنوان یک نهاد مسؤول پیگیر مشکلات مردم روستا باشد.

آذربهرام شهردار قلعه رئیسی، اطمینان زاده رئیس و داریوش فاطمیان عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست رفع مشکلات قیر و آسفالت برای معابر شهری، کمک برای جذب اعتبار برای ساختمان شهرداری و پیگیری برای رفع مشکلات کمربندی قلعه رئیسی را از اولویت مهم شهری قلعه رئیسی دانست.

رئیس سازمان بازرسی از شورا و شهردار قلعه رئیسی خواست تا در نشستی که در این سازمان برگزار می‌شود حضور یابند تا از نزدیک پیگیر مشکلات مردم باشیم.

پالار دهیار کمردوغ و نماینده دهیاران هم در این نشست با انتقاد شدید از مدیرعامل آبفای استان عنوان کرد: بسیاری از روستا مهاجرت پذیر شدند و طرح هادی در بسیاری از روستا اجرا نشد و تنها 3روستا اجرای طرح آنها عملیاتی شد و مردم از این وضعیت نگران هستند.

وی خواستار ورود دستگاه‌های امنیتی به آب روستای کمردوغ شد و گفت: بسیاری از روستاهای این بخش فاقد امکانات خودروی و ماشین آلات است که امیدواریم تسهیلاتی در اختیار دهیاران قرار داده شود تا جهت تکمیل امکانات اقدامی صورت بگیرد.

صالحی رئیس سازمان بازرسی استان هم در این نشست با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، دادگاه عمومی چاروسا و رئیس این دادگاه را یکی از پیگیرترین روسای دادگستری استان دانست و گفت: انصاری پور یکی از روسای دادگاه عمومی استان است که بسیار پیگیر مشکلات مردم هستند  و این امر قابل تقدیر است.

رئیس سازمان بازرسی استان تمامی مدیران و دهیاران زیر ذره بین سازمان بازرسی هستند عنوان کرد: تمامی مواردی که توسط دهیاران و مسئولین بیان شد مصوب می‌شود و پیگیری خواهیم کرد اما در زمینه آبشار کمردوغ به جد پیگیری خواهیم کرد چرا که این آبشار ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر دارد.

وی عنوان کرد: مدیرانی در گذشته در این منطقه بودند که به دلیل سهل انگاری در مدیریت خود دچار مشکلاتی در زمینه اداری شدند که باید در زمینه نظارتی توجه بیشتری صورت گیرد و وقتی قانون اعلام می‌کند که یک کاری نمی شود انجام داد نباید به بی قانونی توجه کرد و باید دنبال راه قانونی آن باشید و بسیاری از مدیران در استان شناخت درستی از وظیفه خود ندارند.

صالحی در 9 ماه گذشته بیش از 83 مدیر را آموزش دادیم ضمن اینکه وظیفه ما هم نبود اما برای شناخت درست آموزش را از مدیران آغاز کردیم و ادامه داد: مدیری در استان داشتیم که بر روی احساس دلسوزی کاری انجام داد اما همان سبب مشکلاتی برای آن به وجود آورد و در مسائل کاری از سازمان بازرسی کمک بخواهید و درب سازمان بازرسی برای عموم مدیران باز است و از سر بازرسان درخواست کمک کنید.

در ادامه رئیس دادگستری چاروسا و رئیس سازمان بازرسی استان به همراه اعضای شورای شهر قلعه رئیسی با حضور در مرکز بهداشتی و درمانی قلعه رئیسی طی تماس تلفنی رئیس سازمان بازرسی با رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه درخواست حضور در چاروسا را داشتند که دکتر تقوی در این مرکز حضور یافتند و پاسخ گوی سوالات رئیس سازمان و رئیس دادگستری چاروسا شدند.

در این بازدید رئیس دادگاه عمومی چاروسا به مشکلات مرکز درمانی قلعه رئیسی اشاره و گفت: دستگاه رادیولوژی چاروسا چند ماهی است که به دلیل تغییر در برد آن مردم این منطقه به شهرستان مراجعه می‌کنند و خود مرکز درمانی هم وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسبی ندارد.

رئیس سازمان بازرسی استان هم در این بازدید خواستار توجه بیش از پیش مدیران علوم پزشکی استان و شهرستان شد و با پیگیری از علوم پزشکی استان رفع مشکل رادیولوژی و وسایل گرمایشی و سرمایشی را حق مناطق محروم دانست و با پیگیری های صورت گرفته قول دادند که در ماه های آینده این مشکل برطرف شود.

در ادامه مسئولین بازرسی و رئیس دادگاه در ادامه با حضور در استادیوم ورزشی قلعه رئیسی پیگیری مشکلات این استادیوم شدند.

در استادیوم قلعه رئیسی صالحی به همراه رئیس حوزه قضایی قلعه رئیسی با تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار تخصیص اعتبار به این استادیوم شدند که مدیرکل ورزش و جوانان که قرار بود 2 میلیارد از اعتبارات ورزشی استان بین تمامی پروژه ها تقسیم کند به این استادیوم اختصاص داد.

برگزاری میز خدمت مدیران از دیگر برنامه های رئیس سازمان بازرسی به چاروسا بود که در محل مصلی نماز جمعه این بخش برگزار شد.

بازدید از پروژه چندین ساله دره خواجه از دیگر برنامه های امروز رئیس سازمان بازرسی و رئیس دادگاه عمومی چاروسا بود که صالحی از تشکیل پرونده برای چند مدیر در این پروژه خبر داد.

گزارش سیدحسن آرمند

انتهای پیام/82021

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه