شهردار یزد: توسعه مدیریت شهری در گرو افزایش تعاملات فنی با دستگاه قضاست

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به تعامل خوب مجموعه مدیریت شهری یزد با دستگاه قضا در استان، خواستار افزایش این تعامل به صورت علمی و فنی شد و گفت: افزایش کیفیت زندگی شهری در گرو تقویت این روابط است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی صبح امروز در جریان دیدار با رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: الحمدالله ارتباط بسیار تنگاتنگی میان مجموعه شهرداری و شورای شهر یزد با دادگستری و دادستانی استان یزد وجود دارد.

وی افزود: نمونه بارز این ارتباط بسیار خوب در کمیسیون‌های قضائی است که برگزار می شود و نتایج و ماحصل بسیار خوبی برای شهر و شهروندان به دنبال دارد.

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: اگر این ارتباط را بتوان در حوزه‌های علمی و فنی تقویت کرد قطعا نتایج بسیار بهتر و بیشتری به دنبال دارد.

محی‌الدینی با تاکید بر این‌که مسائل و مشکلات مختلف کمیسیون‌های موجود احصا شده و تعامل فنی و علمی دستگاه قضا با مجموعه مدیریت شهری می‌تواند مشکلات موجود در بسیاری از این موارد را برطرف کند.

وی افزایش کیفیت زندگی شهری را در گروه تعامل سازنده مدیریت شهری با دستگاه قضا دانست و بیان کرد: این موضوع می‌تواند به وسیله یک نشست مشترک مجموعه دستگاه قضا و مجموعه مدیریت شهری یزد انجام شود و در این جلسه در ارتباط با مسائل مختلف مرتبط با کمیسیون‌ها و حوزه های مدیریت شهری بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

شهردار شهر میراث جهانی یزد عنوان کرد: قطعا این اتفاق هم رضایت‌مندی شهروندان را افزایش می‌دهد و هم جلوی بسیاری از هزینه‌های اضافه و ایجاد مشکل برای بخشی از مردم را می‌گیرد.

محی‌الدینی گفت: برخی پرونده‌های تخریب در کمیسیون‌ها صادر شده که دارای تناقضاتی است و می‌توان به وسیله افزایش تعامل با دستگاه قضا زمینه رفع این تناقضات را برطرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مباحث قضائی ما در موارد مختلف نیازمند کمک‌های فکری مجموعه دادگستری استان یزد هم هستیم تا بتوانیم زمینه رفع مشکلات شهروندان در سریع‌ترین زمان و بهترین حالت ممکن را فراهم آوریم.

انتهای پیام/الف

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه