فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از بی تفاوتی مسئولان استان نسبت به گرامیداشت یک چهره ملی تا اتمام حجت معاون عمرانی استاندار قزوین!

این هفته فضای مجازی استان تقریبا از آرامش نسبی برخوردار بود و البته مسائلی در فضای مجازی مطرح شد که در این گزارش به برخی از آن ها می پردازیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، این هفته فضای مجازی استان تقریبا در فضایی آرام قرار گرفته بود و البته مردم قزوین عزادار یکی از چهره های ملی شدند.

این هفته روح استاد محمد علی کریمخانی خواننده مشهور قطعه «آمده ام ای شاه پناهم بده» به ملکوت اعلی پیوست و موجب شد دوست داران این هنرمند ارزشی واکنش هایی را داشته باشند.

در حالی که در مراسم تشییع این چهره نام آشنا و برجسته ملی، هنرمندان بزرگ کشوری حضور داشتند اما متاسفانه خبری از حضور مسئولان استانی در مراسم تشییع نبود.

منصور بخشی مدیر آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در این خصوص نوشت: ای شاه پناهش بده، مراسم تشییع استاد محمد علی کریمخانی در زادگاه خود شهر نرجه انجام شد. ساده و بی ریا بدون حضور هیچ مسئولی!

مهدی بیگدلو از فعالان رسانه ای استان نیز در این رابطه نوشت: غیبت تاسف برانگیز مسئولان استان قزوین در مراسم تشییع استاد کریمخانی چهره ملی این خطه، با هیچ دلیل و بهانه ای پذیرفتنی نبوده و نیست!!

آقایان و بانوان مسئول و سیاستمدار
برای ریا هم که شده بود باید می آمدید...

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، متاسفانه آنطور که پیداست بخشی از مسئولان استانی، چه در زمان حیات و چه پس از درگذشت هنرمندان آنطور که شایسته است، اهتمامی نسبت به حفظ شان و جایگاه این قشر ندارند. موضوعی که به باور بسیاری، تجدید نظر در آن امری ضروری به نظر می رسد.

این هفته نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در آیین  تجلیل از 44 کشاورز نمونه ملی و استانی بخش کشاورزی گفت: باید از زمین های مظلوم حراست کنیم، اکنون برخی ها هرچه از دستشان برسد بلا بر سر زمین ها می آورند، تبدیل کاربری زمین های کشاورزی موضوعی بوده که بلاهای زیادی بر سر حاصلخیز ترین زمین های دشت قزوین آورده است، باید آن هایی که به تاراج برده شده را برگردانیم و بقیه را نیز مواظب باشیم تا دست تعرض به آن ها دراز نشود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین باید مد نظر کسانی قرار گیرد که به هر نحوی تلاش دارند تا زمین های حاصل خیز قزوین را به نابودی بکشانند و از این رو لازم است این توصیه ها مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

حسین صلح جو عضو شورای اسلامی قزوین به باز نشر صحبت های ریاست جمهوری پرداخت که گفته شده بود از مدیران می خواهم افراد بدون انگیزه و فاقد روحیه تحول گرا را در مناصب مهم قرار ندهند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، ضرورت دارد تا مسئولان و متولیان در انتصاب های خود دقت نظر بیشتری داشته باشند و کار آمدی را سر لوحه خود قرار دهند تا خروجی انتصابات آن ها به نفع مردم باشد.

مهدی رجحانی این هفته نوشت: در مدیریت استان، ایمنی و سلامت عموم مردم بالاتر از هر اولویت و غیر قابل چشم پوشی است. مقابله با بی انضباطی های حوزه ساخت و ساز، بدون تعارف و از پروژه های مهمتر و دانه درشت ها، با صلابت خواهد بود. دوران معامله تخلفات فنی به سر آمد. جان مردم قابل معامله نیست.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در حالی معاون عمرانی استانداری قزوین از به پایان رسیدن دوران معامله تخلفات فنی خبر می دهد که با ورود دادستان، مهدی صباغی شهردار قزوین نیز دستور تخلیه ساکنان برج خلیج فارس را به مدیریت این مجموعه ابلاغ کردـ باید دید رویکرد مسئولان زین پس به چه صورت خواهد بود و تا چه میزان مسائل مطرح شده جدی گرفته می شود که در غیر این صورت متروپل های زیادی را در قزوین شاهد خواهیم بود.

امیر صالحی از فعالان فضای مجازی استان این هفته با انتشار عکسی نوشت: نزدیک 1500 کشته در زلزله افغانستان، مشکل اینجاست که چشمانتان آبی نیست و مسلمانید در نتیجه کسی به شما اهمیت نمی دهد...

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، شما هم به عنوان یکی از مخاطبان فارس می توانید با انتشار دغدغه های خود در فضای مجازی و ارسال آن برای آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد هر هفته منتظر انتشار فعالیت های مجازی خود در این گزارش باشید.

گزارش از طهورا قلی پور برزگر

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه