ورزش بندرماهشهر در حالت اغما

استعفای رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر، حاوی چه پیام‌های بوده است؟

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندر ماهشهر، پس از غیبت ۱۰ روزه‌ غلامرضا خنفری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر در محل کار خود، وی در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد استعفای خود را تأیید کرد.

وی با بیان اینکه حضورش در ورزش این شهرستان تاثیری نداشته، عدم دریافت حق‌السهم ورزش بندر ماهشهر از محل بودجه شورای راهبردی صنایع پتروشیمی و نداشتن منزل سازمانی جهت سکونت را از دلایل استعفای خود عنوان کرد، اما مشکلات ورزش بندر ماهشهر، فقط همین موارد است؟

اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر در روزهای گذشته با مشکل حکم توقیف اموال و املاک اداره به‌دلیل شکایت پرسنل حراست اماکن ورزشی تحت نظر این اداره مواجه شده که تاکنون چاره ای برای آنها نیز اندیشه نشده است.

این بدهی‌ها مربوط به مدیریت قبلی اداره و دوران تعطیلی دوساله اماکن ورزشی بندر ماهشهر در دوران همه‌گیری کرونا است که تعداد هشت نفر در بندر ماهشهر، شهر چمران و شهرک طالقانی وظیفه حراست از اماکن ورزشی تحت نظر اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر را به عهده داشتند اما حقوقی دریافت نکردند.

بر همین اساس، تعداد سه نفر از این پرسنل که این روزها در مضیقه شدید اقتصادی هستند به جهت احقاق حقشان مجبور به شکایت شده و موفق به گرفتن حکم توقیف اموال به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال و توقیف املاک این اداره از جمله سالن آفرینش ناحیه صنعتی شدند.

یکی دیگر از مشکلاتی که اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر با آن دست و پنجه نرم می‌کند، حق‌السهم ورزش این شهرستان از سوی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی شهرستان است که نه تنها عدد ریالی این مبلغ معلوم و شفاف نیست بلکه سال‌هاست اختیار تصرف در این مبلغ از اداره ورزش گرفته شده و شرکت عملیات غیرصنعتی با اجازه فرمانداری عهده‌دار این مسئولیت است و اداره ورزش در طول این سال‌ها فقط عهده‌دار مکاتبات این امور است.

مجموع این مشکلات باعث شده تا ریاست اداره ورزش این شهرستان، پس از قریب به پنج ماه از آغاز تصدی، از سمت خود استعفا دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه