رویکرد سازمان تبلیغات ایلام نوین و ‌موثر شده است

امام جمعه ایلام گفت: سازمان تبلیغات ایلام رویکرد خود را جدید و نوین کرده و بسیار موثر است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ایلام صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار امام جمعه ایلام در دیدار با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی ایلام جز نهادهایی است که فعالیت‌هایش در راستای اسلام و انقلاب است.

وی افزود: رویکرد سازمان تبلیغات باید متناسب با شرایط از عرصه‌های جدید باشد؛ سازمان تبلیغات ایلام رویکرد خود را جدید و نوین کرده و بسیار موثر و به موقع است.

امام جمعه ایلام گفت: آنچه ارزشمند است، هدایت انسان بوده که در مسیر انبیا الهی است.

وی ادامه داد: کار فرهنگی بسیار زمانبر است پس باید ضمن تلاش حوصله به خرج داد.

امام جمعه ایلام افزود: اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی ایلام بسیار خوب و مفید واقع شده است. 

محمد علی نجفی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این نشست گفت: یکم تیرماه به نام روز تبلیغ و سازمان تبلیغات مزین شده و در سال ۶۰ تاسیس شده است. 

وی افزود: بخش‌های مختلفی از جمله موسسه تبیان پژوهشگاه باقرالعلوم، خبرگزاری مهر، دارالقران کریم و ... تحت نظر سازمان تبلیغات اسلامی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: در خصوص هیات‌ها برنامه ریزی‌های مفصلی شده و در پایگاه‌های اجتماعی پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته است، روحانیون پایگاه‌های اجتماعی در مناطق روستایی پر آسیب و حاشیه‌های شهر حضور پیدا کرده و فعالیت می‌کنند. 

وی ادامه داد: قبل از حضور ۳ پایگاه بوده که در حال افزایش به ۳۰ پایگاه است و ایلام در این خصوص رتبه اول کشور را دارد‌. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: در مرکز استان در برنامه چراغ راه ویژه ماه مبارک رمضان ۵ هزار نفر در کل استان دعوت شدند.

وی ادامه داد: برگزاری دوره مهدویت برای ائمه جماعات و روحانیون مستقر، برنامه‌های تعالی و طرح سفیران نور از دیگر‌ برنامه‌هایی است که در این مدت صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام نجفی گفت: برگزاری جشنواره آیین سبز برای تئاتر دانش آموزی در مکتب حاج قاسم برگزار شده که ۱۸۰ مدرسه در این جشنواره شرکت کردند. 

وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های چوار و هلیلان به زودی افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه